Vantaalaisille painettiin vahingossa Kirkko ja kaupunki, jossa on Espoon seurakuntatiedot

Sanomapaino painaa uudet lehdet, jotka pyritään jakamaan perjantaina.

48221571-981502.jpeg

Vantaalle on keskiviikkona 2. marraskuuta jaettu Kirkko ja kaupunki -lehteä, jossa on Espoon seurakuntien menovihjetiedot ja seurakunnalliset ilmoitukset sekä Espoon seurakuntavaalikuulutus.

Osa virheellisestä painoksesta on ehtinyt kirkoille ja lukijoiden kotiin saakka, osa pyritään saamaan kiinni Postissa. Lehden välissä oleva seurakuntavaaliliite on kuitenkin oikea vantaalainen liite oikeilla ehdokkailla.

Virhe johtuu Sanomapainossa sattuneesta inhimillisestä erehdyksestä. Sanomapaino painaa vantaalaisia varten uudet lehdet heti keskiviikkona, ja ne pyritään jakamaan Postin kautta perjantaina 4.11. Osalla lehdistä jakelu saattaa siirtyä maanantaille tai tiistaille. Vantaan kirkoille jaetaan lehdestä korjattu painos jo huomenna torstaina 3.11.

Osa vantaalaisista saattaa siis saada kaksi lehteä: virhepainoksen ja oikean.

Helsinki, Espoo ja Kauniainen ovat saaneet lehdestä oikeat versiot.

Vantaan seurakuntien menotietoja ja seurakunnallisia ilmoituksia pääsee lukemaan heti Vantaan näköislehdestäLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Vantaan seurakuntien tapahtumatiedot ovat myös Vantaan seurakuntien nettisivuillaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Uutinen on julkaistu alun perin Kirkko ja kaupungin verkkolehdessä.

Teksti: Kirkko ja kaupungin toimitus
Kuva: Mari Aarnio