Rekolan Walk In- terapiaan jatkossa ajanvarauksella

Nuorten ja nuortenaikuisten Walk in -terapiaan Rekolan kirkolle voi tulla tiistaista, 1.11. lähtien, ajanvarauksella.
Ajan saa tästä huolimatta varattua nopeasti ja helposti numerosta 050 576 7993.

rekolankirkko3_walkinterapia.jpg

Ajanvaraukseen päädyttiin toiminnan vähäisestä käytöstä johtuen.

– Walk in -päivystyksen kävijämäärät ovat valitettavasti olleet vähäisiä koko syksyn ajan. Päivystys sitoo aina kaksi terapeuttiopiskelijaa kolmeksi tunniksi, vaikka kävijöitä ei olisi lainkaan. Se ei ole heille kovin motivoivaa, kertoo erityisnuorisotyönohjaaja Sanna Tirkkonen.

– Nyt kannattaa varata aikoja terapiaan, koska toiminta Rekolassa päättyy joulukuussa. Uskon edelleen, että nuorilla on puhumisen tarvetta. Emme ole vain löytäneet kohderyhmää mainonnasta huolimatta.
Vuodenvaihteen jälkeen Walk in- terapia toimii Tikkurilassa sekä mahdollisesti Korsossa, joka kamppailee samojen kysymysten äärellä, pohtii Sanna Tirkkonen.

WALK IN -TERAPIA

- Walk in –terapiassa tarjotaan ratkaisukeskeistä lyhytterapiaa 16–29-vuotiaille.

- Rekolan kirkolla Walk in –terapiassa päivystää vuoroviikoin viisi lyhytterapeuttiopiskelijaa.

- Walk in –terapia on kertaluonteista, mutta päivystykseen voi tulla tarvittaessa uudestaan.

- Jos sinulla on huolia tai kaipaat lämminhenkistä kuuntelijaa, niin nyt on juuri hyvä hetki varata aika Walk in - terapiaan. Voit tulla anonyyminä, ilman lähetettä, jonoa ja ilmaiseksi.

- Ajan Walk in - terapiaan voi varata viestillä/wapilla numerosta 050 576 7993. (Aikoja voi varata tiistai-päiville klo 16-19 välille.)

- Walk in - terapia päättyy Rekolan kirkolla ti 13.12.2022. Itsenäisyyspäivänä, ti 6.12., ei ole päivystystä.

2022-10-28 11:22:00.0