Suomalaisen iskelmän legenda Eino Grön esiintyy Tikkurilan kirkossa

Eino Gröniä kuullaan Tikkurilan kirkossa (Asematie 12 a) perjantaina 4.11. kello 18.

Ikonisen tulkitsijan konsertti toteutuu pyhäinpäivän aattona ja pyhäinpäivän tunnelmissa. Konsertti koostuu niin hengellisistä sävelmistä kuin Grönin tunnetuiksi tekemistä, rakastetuista lauluista.

Eino Grön on suomalaisen iskelmän ja erityisesti tangon suuri laulajanimi, jonka ura alkoi jo 1950-lopulla. Artistin ohjelmistoon kuuluvat myös hengelliset laulut ja jazz. Uralle mahtuvat myös muun muassa Syksyn sävelen voitto ja Iskelmä Finlandia -palkinto.

Konsertin liput 10 euroa ovat ostettavissa ennakkoon Tikkurilan kirkon ja Pyhän Laurin kirkon Holvi-verkkokaupasta tai kirkon ovelta ennen konserttia.

Henkilöt, joilla ei ole mahdollisuutta käyttää verkkokauppa tai internetiä, voivat varata lipun nimellään Tikkurilan kirkosta vahtimestarin palvelupisteestä. Lippu maksetaan ovella puoli tuntia ennen konsertin alkamista.

Lisää Tikkurilan kirkossa pidettäviä konsertteja löydät näiltä sivuilta tapahtumakalenterista.

Kuva: Marika Mäkilä

2022-10-14 16:46:00.0