Emma Salokoski Voices esiintyy Tikkurilan kirkossa pe 29.4.

Laulaja Emma Salokosken luotsaama Emma Salokoski Voices esiintyy Tikkurilan kirkossa pe 29.4. klo 18.

Emma Salokoski Voices -yhtye.

Kuva: Kimmo Tähtinen

Emma Salokoski Voices on lauluyhtye, kuoro ja kollektiivi, joka tekee musiikkia ennakkoluulottomasti ja genrerajoja rikkoen. Kuoro on tehnyt modernia kabareeta, soundpainting-improvisaatiota, tutkinut kuorolaulun ja musiikkiteknologian yhdistämistä ja esiintynyt hyvin monenlaisissa tilaisuuksissa.

Tikkurilan kirkossa kuullaan ja nähdään Martina Roosin ohjaamaan konserttikokonaisuuteen pohjaava täysin akustinen, kolmikielinen (suomi, ruotsi, englanti) ohjelma. Uuden kirkon akustiikkaan peilaten se koostuu sekä vanhoista suosikkikappaleista että uusien sävellysten kantaesityksistä.

Konsertin liput maksavat 20 euroa, ja niitä on saatavana ennakkoon Holvi-verkkokaupasta tai kirkon ovelta ennen konserttia. Pieni määrä lippuja on varattavissa erikseen Tikkurilan aulan palvelupisteeltä henkilöille, joilla ei ole käytössään verkkokauppamahdollisuutta.

Emma Salokoski Voicesin juuret juontavat vuoden 2010 Kuorosota-ohjelmaan.  Pieni a cappella -naislauluyhtye on sittemmin kasvanut suuremmaksi kollektiiviksi, mutta edelleen porukan liimana toimivat yhteishenki, vertaistuki ja ystävyys.

Lipun voi ostaa ennakkoon Holvi-verkkokaupasta

Wed Apr 20 08:00:00 EEST 2022