Mission Possible - Iloisesti Yhdessä Ilmastoilta

ke 24.4. klo 17.30 – ke 24.4. klo 20.00
Vaaleanvihreällä pohjalla tietoa Ilmastoillasta. Puhe- ja ajatuskuplissa kaivo, sydän, kala, ankkuri ja huutomerkki.

Myyrmäen Virtakirkko

Muuttuva ilmasto lähetys- ja kehitysyhteistyössä. Illassa saat vastauksia esimerkiksi siihen, mitä toimia tehdään ympäristön muuttuessa, ja miten muuttuvan ilmaston aiheuttamia haasteita ratkaistaan Suomessa ja maailmalla. Tule kuulemaan myös, mitä nuoret tekevät teeman parissa. Kaikki ovat tervetulleita!

Keskiviikkona 24.4.2024 järjestetään Virtakirkolla Nuorten Vaikuttajaryhmän suunnittelema ilta, jossa käsitellään muuttuvaa ilmastoa lähetys- ja kehitysyhteistyössä.

Aiheesta on kertomassa ilmastoteeman parissa työskenteleviä vierailijoita. Esimerkkejä on Tansaniasta, Nepalista, Zimbabwesta, Etiopiasta ja Suomesta.

Tule oppimaan uutta, keskustelemaan aiheesta ja kuulemaan, miten itse voisit osallistua.

Illassa on myös pientä tarjoilua ja musiikkia.

Tarjoilu alkaa klo 17:30 ja ohjelma klo 18-20.

Kaikki ovat tervetulleita!

Aika: keskiviikkona 24.4.2024
klo 17.30 tarjoilu, ohjelma klo 18-20

Paikka: Myyrmäen Virtakirkko, Rajatorpantie 8

• Nuorille Nuorille
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Vantaankosken seurakunta

Kansainvälisyys- ja lähetystyön koordinaattori
Vantaankosken seurakunta
Rajatorpantie 8
01600 Vantaa

Hei!

Olen Maria Järviniitty. Koordinoin Vantaankosken seurakunnassa lähetys- ja kansainvälisen työn asioita eri ikäisten keskuudessa. Koulutukseltani olen sairaanhoitaja (AMK), diakonissa ja lähetyssihteeri.

Ota minuun yhteyttä, kun haluat toimia lähetystyön tai kansainvälisen vastuun hyväksi tai ihan vaan tulla tutustumaan ja mutustelemaan, mikä olisi oma juttu.

Minua voi tavata seurakunnan myyjäisissä, Mission Possible - Iloisesti Yhdessä -lähetysilloissa sekä vieraillessani vapaaehtoisten vetämissä lähetyspiireissä. On virkistävää päästä toimimaan yhdessä aarteiden, seurakunnan vapaaehtoisten kanssa.

Tervetuloa mukaan yhteiselle matkalle!

Tavoitat minut puhelimella, sähköpostilla ja WhatsAppilla. Ollaan yhteyksissä!