Messu Korson kirkossa – Minna Ruuttusen lähtösaarna

su 21.4. klo 10.00 – su 21.4. klo 11.30

Korson kirkko

Tervetuloa yhteiseen jumalanpalvelukseen. Jumalan kansan koti-ikävän pyhänä jäämme ikävöimään paitsi tulevaa kotiamme, myös Minna-pappia, joka siirtyy uusiin haasteisiin.

Jumalan kansan koti-ikävälle omistetun sunnuntain kirkonmenoissa saamme tänä vuonna hyvästellä kasvatustyön pappimme Minna Ruuttusen.

Minna on siirtymässä uusiin tehtäviin Kallion seurakuntaan myöhemmin keväällä. Kuulemme myös Minnan lähtösaarnan ja saamme toivottaa hänelle siunausta tuleviin työtehtäviin.

Messussa liturgina Tuomas Antola ja avustavana pappina Minna Ruuttunen. Kanttorina Riina Haapaniemi.

Musiikissa on mukana myös Rauno Junkkari, joka soittaa low whistleä.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Korson seurakunta

Varhaiskasvatuksen pappi
Korson seurakunta
Merikotkantie 4
01450 Vantaa

Varhaiskasvatuksen pappina minulla on ihana etuoikeus olla paljon tekemisissä lasten ja perheiden kanssa. Minulla on sellainen ohje ja haaste itselleni, että pyrkisin aina puhumaan niin, että lapsikin sen ymmärtää. Ainakin niissä tilanteissa, joissa lapsia on paikalla. Se ei tarkoita sitä, etteikö voisi olla myös syvällinen tai etteikö asiat voisi puhutella myös aikuisia. Tämä haaste ei ole ihan helppo, enkä väitä että onnistuisin siinä. Mutta toivon oppivani!