Heijastuksia - Nuorten aikuisten raamikset

to 18.4. klo 17.30 – to 18.4. klo 19.30
Aukioleva Raamattu, jonka päällä silmälasit ja kirjainlaattoja, joista muodostuu sana LOVE

Vehkapolun kerhotila

Raamattua matalalla kynnyksellä, teekupillisen äärellä.

Tule juuri sellaisena kuin olet, omien kysymysten kanssa tai ilman niitä. Ihmetellään yhdessä elämää ja uskoa. Avataan Raamattu ja katsotaan, millaisia ajatuksia se meille antaa. Tule jakamaan, keskustelemaan, kuuntelemaan, oivaltamaan, kyseenalaistamaan tai ihan vain olemaan yhdessä.

Mitään ennakkotietoja tai -valmistautumista ei tarvita ja Raamatunkin saa tarvittaessa lainaan. Osallistua voi paikan päällä Vehkapolulla (Vehkapolku 10) tai verkon välityksellä (pyydä linkki Terhiltä 050 310 6824/terhi.viljanen@evl.fi). Vehkapolulla tarjolla iltateetä ja pientä purtavaa.

Lämpimästi tervetuloa!

• Nuorille Nuorille
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Tikkurilan seurakunta

Nuorten aikuisten pappi
Tikkurilan seurakunta
PL 69
01301 Vantaa

Olen Tiksin seurakunnan nuorten aikuisten pappi. Se tarkoittaa, että voidaan törmätä nuorten aikuisten leireillä ja muussa toiminnassa, mutta myös, festareilla tai baarissa ja tietenkin ihan jumalanpalveluksissa ja toimituksissakin. Jos nähdään niin tule juttelemaan :).

Tiksissä olen ollut töissä pappina vuodesta 2015 ja jo sitä ennen isosena, kesäteologina ja vaikka missä muussakin hommassa. Sydämeltäni ja taustaltani olen vahvasti itävantaalainen ja on mahtavaa saada tehdä töitä juuri täällä.

Vastaan myös Tikkurilan seurakunnan aikuisrippikoulusta eli jos kirkkoon liittyminen tuntuu ajankohtaiselta ja ripari on vielä käymättä, ota yhteyttä.

Lue lisää nuorten aikuisten toiminnasta tästä.

Instagram: terhi_v