"Raikkaita tuulia"

to 18.4. klo 18.00 – to 18.4. klo 19.30
Kastehelmi-kuoron kuva

Myyrmäen Virtakirkko

Yhteisvastuukonsertissa esiintyy mm. Vantaankoskelaisia nuoria ja lapsia. Ohjelma 10 euroa yhteisvastuun hyväksi.

Yhteisvastuukonsertissa omia sävellyksiään esittävät Martinlaakson lukion musiikkiryhmä, Martinlaakson alakoulun musiikkiluokka, Kastehelmi-lapsikuorot ovat keväisissä ja iloisissa tunnelmissa, Eloisa lauluyhtye ja  Vantaankosken seurakunnan Houseband tuovat svengaavia säveliä kevätiltaan. mm. nuorten veisujen merkeissä.

• Musiikki Musiikki

Vantaankosken seurakunta

Kanttori
Vantaankosken seurakunta

Työhöni kuuluu kanttorien perustehtävien lisäksi konserttivaraukset ja seurakunnan konserttitoiminnan koordinointi.

Vastaan ensijaisesti lasten ja nuorten musiikkityöstä. Vedän Kastehelmi-kuoro ja musiikkiryhmiä sekä kansainvälistä Friendship-kuoroa. Voit kysyä musiikkiryhmien toiminnasta minulta lisää.