Korson seurakunnan avoin perhemuskari

ke 17.4. klo 15.00

Korson seurakuntakeskus / Korson seurakunta

"Kaikille tilaa riittää, kaikille paikkoja on!" Tervetuloa!"

Korson seurakunnan  avoin perhemuskari kanttorimme Riinan johdolla kokoontuu keskiviikkoisin 3.4. alkaen Korson kirkon seurakuntasalissa klo 15.00-15.30. Sen jälkeen on mahdollisuus jäädä leikkimään ja syömään omia eväitä lapsityön tilaan 16.30 asti.

Muskari on kaikenikäisille lapsille vanhempineen eikä siihen tarvitse ennakkoon ilmoittautua.
Muskari kokoontuu huhti-toukokuun!

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

kanttori
Merikotkantie 4
01450 Vantaa

Monitaitoinen kanttorimme Riina on mukana paitsi jumalanpalveluksissa, hautaan siunaamisissa ja häissä, myös lasten ja nuorten parissa. Joko sinä olet kokeillut projektiluontoista lapsikuoroa tai muskarimessua?

Perhekerhotyö
Merikotkantie 4
01450 Vantaa

Olen ollut Korson seurakunnan lastenohjaajana 20 vuotta. Olen edelleen innostunut ja mielissäni, kun saan tavata viikottain monia korsolaisia lapsiperheitä perhekerhoissa ja vauvamuskareissa. Ihailen lapsen luonnollista kykyä elää juuri nykyhetkessä. Hän ei mieti menneitä, eikä murehdi tulevia, vaan on ja elää täysillä!