Paula Nordfors: Mielen puutarha

ti 16.4. klo 10.00 – ti 16.4. klo 14.00
Paula Nordforsin taideteos

Café Pähkinä /Hämeenkylän seurakunta

Kahvilagalleria Café Pähkinässä on kuukausittain vaihtuvia taidenäyttelyitä. Näyttelyt ovat avoinna ma-to klo 10-14 kahvilan ollessa auki. Sydämellisesti tervetuloa!

Huhti-toukokuun taiteilijamme on Paula Nordfors.

Taiteilijan kuvaus:

"Näyttelyssä on nähtävillä teoksia, jotka ovat syntyneet kahden viime vuoden aikana. Mielen puutarha on ollut prosessi, kehollinen liiketapahtuma, melkein kuin tanssi maalauspohjalla. Värien ja muotojen yhteinen sävel on päässyt ääneen visuaalisesti, kertomaan omaa tarinaansa katsojalle.

Taiteilija on kiinnostunut työskentelyssään itse maalaus hetkestä; siitä mitä tapahtuu kun taiteilijana voi vain sujahtaa muotokieleen, värien matkaan ja viivan virtaan. Maalaaminen on kehollinen kokemus, parhaillaan eheyttävä kokemus. Mielen puutarha saa vihdoinkin puhjeta täyteen kukkaansa!

Teokset ovat akryyli- sekä sekatekniikalla tehtyjä maalauksia MDF-levylle, sekä akvarelleja."

Nordforsin taidenäyttely on nähtävillä Café Pähkinässä 6.5. asti kahvilan ollessa auki.

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Hämeenkylän seurakunta

Seurakuntapastori
Hämeenkylän seurakunta
Auratie 3
01630 Vantaa

Olen taidemaalari, pappi, retriittiohjaaja ja hengellinen ohjaaja.

Hämeenkylän seurakunnassa on tullut työskenneltyä vuodesta 2013. Teen papin työtä osa-aikaisesti voidakseni työskennellä myös taiteilijana.

Asun luonnon rauhassa ja maalaan vanhassa leipomossa. Sanat saavat merkityksensä hiljaisuudesta, on joku viisas sanonut. Tervetuloa siis mukaan joskus Hämeenkylän kirkolle arki-illan retriitti-iltaan, joita minulla on ilo ohjata keväisin ja syksyisin. Seuraa tapahtumakalenteria! Hiljaisuudesta nousee myös hyviä keskusteluja. On suuri kunnia ja luottamustehtävä saada kuunnella teitä, joiden kanssa tiet kohtaavat.