Me Kynät -kirjoittajaryhmä

ma 8.4. klo 15.00 – ma 8.4. klo 17.00

Myyrmäen Virtakirkko

Me Kynät kokoontuvat Myyrmäen Virtakirkolla kerran kuussa keskustelemaan yhdessä sovitusta kirjoitusten aiheesta.

Me kynät -piiri on tarkoitettu kirjoittamista harrastaville. Piirissä jokainen kirjoittaa ohjaajan antamasta aiheesta kotona tarinan. Ryhmässä kaikki lukevat ääneen oman kertomuksensa, josta piirin jäsenet antavat palautetta. Opimme siis joka kerralla jotakin seuraavaa tehtävää varten. Kannustava ilmapiiri rohkaisee meitä yhä parempiin kirjoitelmiin. Piirin ihmettelyn aihe ovat täysin erilaiset tarinat samasta aiheesta. Se on suuri rikkaus.

• Aikuisille Aikuisille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Vantaankosken seurakunta

Yhteisödiakoni
Vantaankosken seurakunta

Teen töitä Vantaankosken seurakunnassa aikuis- ja seniori-ikäisten kanssa. Minuun voit olla yhteydessä kun etsit itsellesi sopivaa ryhmätoimintaa.

Kivistön kirkon toiminnan koordinointi kuuluu työtehtäviini.

Minut tavoittaa puhelimella, sähköpostilla ja whatsappilla.