Toivo Cafe

ke 3.4. klo 13.00 – ke 3.4. klo 15.00

Hakunilan kirkko

Tervetuloa kahville Toivoon, Hakunilan kirkon aulaan.

Toivo Cafe Hakunilan kirkon aulassa keskiviikkoisin kello 13-15. Tarjolla kahvia, teetä, pientä makeaa sekä juttuseuraa. Vapaaehtoinen maksu yhteisvastuun hyväksi. Kirkkosali auki hiljentymistä varten. Tervetuloa!

Hakunilan seurakunta

Diakoniatyöntekijä
Hakunilan seurakunta

Teen diakoniatyötä Hakunilan seurakunnassa.
Minuun voit ottaa yhteyttä kriiseissä ja elämänongelmissa, jos koet tarvitsevasi kuuntelijaa ja jäsentelyapua ajatuksillesi. Keskusteluapu on maksutonta ja tapaamisia on useimmiten 1-5, tilanteesta ja tarpeesta riippuen. Tavoitat minut puhelimella, sähköpostilla tai WhatsAppilla. Ota yhteyttä, yksin ei tarvitse ihan kaikesta koittaa selvitä!

Me diakoniatyöntekijät olemme mukana seurakuntamme yhteisöllisissä ruokailuissa ja minut tavoittaakin lähes aina maanantaisin Hakunilan maanantaikirkosta ja yhteisölounaalta.