Talvirieha

la 10.2. klo 12.00 – la 10.2. klo 14.00
Pikkutyttö ponin selässä levittää kätensä innoissaan.

Kivistön kirkko

Poniratsastusta, kivoja toimintapisteitä ja talvisia herkkuja. Maksu käteisellä tai Mobilepay'lla.

Talvinen rieha Kivistön kirkolla ja sen ympäristössä. Mukana riehaa toteuttamassa on seurakuntamme alueen partiolippukuntia ja nuoria.

Luvassa ainakin poniratsastusta, herkullisia syötäviä, askartelua ja toimintapisteitä.

Maksu toimintapisteistä ja tarjoiluista onnistuu pikkurahalla tai Mobilepaylla. Talviriehan tuotto menee Yhteisvastuukeräykselle. Yhteisvastuukeräys 2024 auttaa yksinäisyyttä kokevia nuoria.

Päivän ohjelmassa on klo 11 messu ja klo 12-14 talviriehaa ulkona ja sisällä.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Vantaankosken seurakunta

Vantaankosken seurakunta

Olen Auli, Kivistön alueen diakoni. Vantaankosken seurakunnassa olen työskennellyt jo melkein parikymmentä vuotta eri työtehtävissä. Diakoniatyö on upea duuni! Saan kulkea ihmisten rinnalla hetken matkaa heidän arjessaan. Olla kuuntelijana ja näköalojen antajana.