Ilmaisutaito ja taide -kerho 7-14 -vuotiaille Tikkurilassa

ke 6.10. klo 17.30

Tikkurilan kirkko

Ilmoittautuminen on päättynyt

Ilmaisutaito ja taide -kerho Tikkurilassa keskiviikkoisin!

Kerho järjestetään aikavälillä 6.10-10.11 joka keskiviikko klo 17:30-19 Tikkurilan uudella kirkolla 2. kerroksen kerhohuoneessa Toivo (syyslomalla ei kerhoa).

Kerho on tarkoitettu kaikille 7-14 -vuotiaille kerhosta kiinnostuneille varhaisnuorille. Kerhoa ohjaa kaksi seurakuntamme nuorta kerhonohjaajaa. Kerhossa harjoitellaan ilmaisutaitoa muun muassa hauskojen leikkien avulla. Tämän lisäksi kerhossa tutustutaan uusiin ystäviin, leikitään ja vietetään aikaa yhdessä. Ilmoittautuminen kerhoon tapahtuu yllä olevan ilmoittautumislinkin kautta. Kerhopaikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Kerhossa otetaan koronaturvallisuus huomioon. Muutokset voivat olla mahdollisia, mikäli valtakunnallinen koronatilanne muuttuu.

Kerhoilmoittautuminen alkaa 13.9 klo 9:00 tällä sivulla!

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Tikkurilan seurakunta