Kansanlaulumessu (striimattu)

su 16.5. klo 10.00 – su 16.5. klo 11.30

Myyrmäen Virtakirkko

Messua voi seurata vain verkossa. Messun jälkeen on mahdollista nauttia ehtoollista. Ennakkoilmoittautuminen.

Messu. Papit Tuula Paasivirta ja Jere Hämäläinen. Kanttori Eveliina Pulkkinen. Musiikkiavustaja Jari Niemelä, harmonikka.

Messun laulut ovat sävelmiltään kansanlauluja, joihin Anna-Mari Kaskinen on runoillut hengelliset sanat.

Striimatun messun jälkeen vietetään ehtoollishetki klo 11.30. ENNAKKOILMOITTAUTUMINEN ehtoollishetkeen virastoon p.09 8306 440, tai s-postilla vantaankosken.seurakunta@evl.fi pe 14.5. klo 14 mennessä.

Pyhän aihe on Pyhän Hengen odotus. Kristuksen lupaama Pyhä Henki luo yhteyden taivaaseen astuneen Herran ja opetuslasten välille, karkottaa pelon ja tekee kristityt osallisiksi Kristuksesta ja hänen lahjoittamastaan pelastuksesta.

Pääset mukaan messuun verkossa tästä:

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Linkki avautuu uudessa välilehdessä