Miesten kirjallisuuspiiri

to 26.9. klo 18.00

Hämeenkylän kirkko

Miesten kirjallisuuspiirissä keskustellaan luetusta kirjasta, syödään hyvin ja ihmetellään maailman menoa.

Kuukauden kirjana luetaan Maksim Gorgin Lapsuuteni -kirjaa. Maksim Gorki (ven. Максим Горький, oikealta nimeltään Aleksei Maksimovitš Peškovven. Алексей Максимович Пешков, 28. maaliskuuta (J16. maaliskuuta) 1868 Nižni Novgorod – 18. kesäkuuta 1936[1] Moskova) oli venäläinen, sittemmin neuvostovenäläinen kirjailija, poliittinen aktivisti ja kirjallisuuden sosialistisen realismin perustajia. Vuosina 1906–1913 ja 1921–1929 hän asui ulkomailla, enimmäkseen CaprillaNeuvostoliittoon palattuaan hän mukautui sen ajan kulttuuripolitiikkaan mutta ei saanut enää matkustuslupaa ulkomaille. (Lähde Wikipedia)

• Aikuisille Aikuisille

Hämeenkylän seurakunta