Tule laulamaan ja soittamaan!

Kuorossa laulaminen ja yhdessä soittaminen on paitsi kivaa, myös terveellistä.
Hakunilan seurakunnan tiloissa toimii useita musiikkiryhmiä. Tervetuloa mukaan!

Nuorten bändi

Syksyllä 2023 aloittaa uusi nuorten bändi, joka harjoittelee Hakunilan kirkolla torstaisin klo 16.30-17.15. Bändiä vetää Vilho Ahola. Tule mukaan bändiin! Harrastus on ilmainen.

Hakunilan kirkon kuoro

Hakunilan kirkon kuoro harjoittelee torstaisin klo 18.45-20.45 Hakunilan kirkolla (Hakunilantie 48). Kuoroa johtaa vs. kanttori Marcus Kalliokoski maaliskuun 2024 loppuun asti, jonka jälkeen johtajana toimii Tuomas Heikkilä. Myös uudet laulajat, tervetuloa mukaan! Tähän kuoroon mahtuvat kaikki, joita laulaminen kiinnostaa, vaikkei kuorolaulusta olisikaan ennestään kokemusta. Lisätietoja: (30.3.2024 asti) marcus.kalliokoski@evl.fi, 1.4.2024 alkaen tuomas.heikkila@evl.fi.

Cecilia-kuoro

Cecilia-kuoro on naiskuoro, joka harjoittelee kevätkaudella tiistai-iltaisin Länsimäen kirkolla klo 18-20 (Kerokuja 9). Uudet kiinnostuneet laulajat ovat tervetulleita käymään suoraan Cecilian harjoituksissa. Teitä odotetaan innolla laulamaan ja sopimaan jatkosta tarkemmin Sini- tai Tuomas-kanttorin kanssa. Kuoroa johtaa Heli Mikkelä. Lisätietoja: tuomas.heikkila@evl.fi

Kuunloiste-lapsikuoro

Uudet laulajat, tervetuloa mukaan!

Lapsikuoro Kuunloisteessa laulavat ja musisoivat alakouluikäiset musiikista kiinnostuneet lapset. Harjoitukset ovat keskiviikkoisin klo 16–16.45 Itä-Hakkilan koulun pikkurakennuksessa. Kuunloisteessa on iloinen ja rento meininki, joten hyppää sinäkin mukaan kuoroseikkailuun! Harrastus on maksuton.

Täältä löydät yhden tekemämme musiikkivideon. Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Aurinkotanssi-kuoro

Nuorisokuoro Aurinkotanssissa laulavat ja musisoivat yläkoulun kynnyksellä sekä yläkoulussa olevat musiikista kiinnostuneet varhaisnuoret ja nuoret. Harjoitukset ovat keskiviikkoisin klo 17–17.45 Itä-Hakkilan koulun pikkurakennuksessa. Aurinkotanssissa on letkeä tekemisen meininki, johon jokainen nuori saa tulla omana itsenään. Tule sinäkin nauttimaan musiikista tässä ihanassa porukassa! Harrastus on maksuton.

Viikkomessun musaetkot

Viikkomessun bändi ja lauluryhmä eli musaetkot on kaikille nuorille avoin. Harjoitukset ovat torstaisin n. klo 17.15-18 illan viikkomessua varten Hakunilan kirkossa (Hakunilantie 48). Bändiä ja lauluryhmää ohjaa keväällä 2024 Marcus Kalliokoski, 1.4.2024 alkaen Tuomas-kanttori. Viikkomessuista vastaavat usein yhdessä muiden toimijoiden kanssa isoset ja rippikouluryhmät. Varmista viikkomessujen ajankohdat tapahtumakalenterista. Vuoden vaihteen ja kesäajan viikkomessut ovat tauolla.

Kultaisen Iän Laulajat

Kuoro harjoittelee tiistaisin Kaisa Nuoliojan johdolla. Eläkeikäisten, mutta sitäkin vireämpien laulajien kuoro kokoontuu harjoituksiinsa tiistaisin klo 10-12 Hakunilan kirkon kokoushuoneessa (Hakunilantie 48). Kultaisen Iän laulajat järjestää mm. yhteislaulukonsertteja muutaman kerran kaudessa Hakunilan kirkolla. Lisätietoja kuoron puheenjohtaja Tapio Hirvelältä puh 0400 831 925.

Vivace-kuorot

Vivace-kuorot lapsille, nuorille ja aikuisille harjoittelevat maanantaisin Länsimäen kirkolla (Kerokuja 9). Lisätietoja makaroff.mia@gmail.com ja facebookista: Vivace-kuoro

Nuorten bändin mainos

kanttori
Hakunilan seurakunta
Hakunilantie 48
01200 Vantaa

Virkavapaalla 1.3.2023-28.2.2025. Sijaisena toimii Tuomas Heikkilä, p. 050 045 7000, tuomas.heikkila@evl.fi.

kanttori
Hakunilan seurakunta

Olen Sini Nikku, kanttori ja varhaisiän musiikkikasvattaja. Virkavapaalla 30.10.2023 - 4.8.2024. Sijaisinani toimivat Tuula Stöckell ja Kaisa Keskitalo.