PRESENT - audiovisuaalinen esitys

la 17.2. klo 19.00 – la 17.2. klo 20.30
Kuva: Ville Juurikkala

Hämeenkylän kirkko

Present on audiovisuaalinen ja meditatiivinen teos, jossa instrumentaalinen musiikki yhdistyy savun ja valon luomaan tunnelmaan ja liikkeeseen. Anne Weckström ja Hale Heikkilä haluavat tarjota mahdollisuuden pysähtyä hektisen arjen keskellä.

Present on audiovisuaalinen ja meditatiivinen teos, jossa instrumentaalinen musiikki yhdistyy savun ja valon luomaan tunnelmaan ja liikkeeseen. Lavalla Hale soittaa eri instrumentteja ja Anne ohjaa visuaalisia elementtejä.

Esityksen pyrkimys on kauniin kokemuksen lisäksi tarjota mahdollisuus kääntyä sisäänpäin, hiljentyä hektisessä arjessa ja antaa mielelle lepoa valtavasta informaatiotulvasta. Hyvinvointi on molempien molemmille esiintyjille keskinen arvo. Halen kirkollisesta ja Annen metallimusiikki taustasta johtuen, tuovat he esitykseen kiinnostavasti erilaisia taiteellisia elementteja, joiden yhdistelmästä muodostuu tunnelmallinen kokonaisuus.

Anne Weckström on valosuunnittelija, jolla on 18 vuoden kansainvälinen ura valojen parissa. Anne palkittiin vuonna 2019 WILM Awardissa parhaana valosuunnittelijana ja vuonna 2022 hän suunnitteli ja ohjelmoi Venetsian Biennalessa valot Sveitsin teokseen "Concert".

Hale Heikkilä on multi-instrumentalisti ja laulaja, joka on valmistunut Sibelius-Akatemiasta. Hän on esiintynyt 15 vuoden ajan solistina, sellistinä, pianistina, urkurina, kuoronjohtajana, säveltäjänä/sovittajana ja kapellimestarina. Musiikissaan hän yhdistää akustisia elementtejä elektroniseen soundiin ja luonnon ääniin.

Liput 20 euroa
lippu.fi kautta tai ovelta tuntia ennen

Lippu.fi Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Hämeenkylän seurakunta