Kevätkarkelot ja Yhteisvastuukeräyksen avaus Korsossa

su 4.2. klo 10.00 – su 4.2. klo 14.00

Korson kirkko

Tervetuloa perinteiseen Yhteisvastuu-keräyksen avaukseen Korson kirkolle! Ohjelmaa koko perheelle.

Korson seurakunnan perinteinen Yhteisvastuu-keräyksen starttaavat kevätkarkelot ovat taas täällä! Tapahtuma alkaa perhemessulla Korson kirkossa klo 10. Mukana lasten ja perheiden pappi Minna Ruuttunen, seurakunnan lastenohjaajia ja kirkkoherra Tuomas Antola.

Jumalanpalveluksen jälkeen seurakuntakeskus on täynnä ohjelmaa kaiken ikäisille.

• Perhemuskari klo 12. Tule legendaariseen Erjan muskariin!
  • Sisä ja ulkopuuhaa kirkossa ja sen läheisyydessä kaiken ikäisille. Mm. puuhasali, ongintaa, kasvomaalausta  ja poni.
  • Elävä jukeboksi "Jussi&Matilda" pyöräyttää tunnelman kattoon.
  • Grillimakkaraa.
  • Nakkikeittoa voi ostaa omiin astioihin litrahintaan.

Toimintapisteillä voit maksaa joko erikseen ostettavilla poleteilla tai MobilePaylla. Koko tapahtuman tuotto menee Yhteisvastuu-keräyksen hyväksi.

Lisäksi Korson kirkolle tammikuussa muuttanut Cafe Unelma on auki tapahtuman ajan!

Yhteisvastuukeräyksen tuotto jakaantuu oman seurakunnan diakoniatyön, Kirkon ulkomaanavun ja HelsinkiMission välillä nuoriin kohdistuvaan avustustyöhön.

Lisätietoja keräyksestä löydät Yhteisvastuun verkkosivuilta.

Voit lahjoittaa Korson seurakunnan kautta alla olevan linkin kautta.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Perhemessu Korson kirkossa 4.2. klo 10 Linkki avautuu uudessa välilehdessä