Tommy Hellsten: Enää en pelkää -luento Tikkurilan kirkossa

la 11.5. klo 16.00 – la 11.5. klo 18.00
Tommy Hellsten: Enää en pelkää -luento Tikkurilan kirkossa.

Tikkurilan kirkko

”Tee se mikä pelottaa, niin tulet siksi mikä olet. Pelot ja niiden kohtaaminen viitoittavat tietä kohti todellista minuuttasi. Jos olet ikäsi elänyt pelossa, et enää tunnista sitä, mutta se ilmenee huolena, murheena ja kontrollin tarpeena. Et uskalla elää, vaan tyydyt hengissä selviytymiseen. Tervetuloa matkalle pelosta rakkauteen”. Rakastetun kirjailija, terapeutti, teologi ja luennoitsija Tommy Hellstenin Enää en pelkää -luento kuullaan Tikkurilan kirkossa. Liput ennakkoon 32,50 € ennakkoon Ticketmasterista tai ennen tilaisuutta kirkon ovelta 35 €, mikäli lippuja on vielä jäljellä.

Liput ennakkoon 32,50 € ennakkoon Ticketmasterista tai ennen tilaisuutta kirkon ovelta 35 €, mikäli on vielä lippuja jäljellä.

Ovet avataan puoli tuntia ennen tilaisuuden alkua. Tilaisuuden kesto on noin 2 h sisältäen väliajan.

Lisätietoja Tommy Hellstenin kotisivut

• Aikuisille Aikuisille