Rekolan seurakunnan nuoret

Seurakunnan nuorisotyössä pidetään hauskaa porukalla, tule mukaan!

RIPPIKOULU kts.   vantaanriparit.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä-   sivuilta löytyy tarvittavat tiedot Rekolan seurakunnan rippikouluista.

Rippileirejä järjestetään vuonna 2024 kesällä Piispalassa ja päivärippikoulu on kirkolla talvilomalla viikolla 8.

Riparin aikana ja sen jälkeen seurakunnassa järjestetään nuorille monia muitakin omia juttuja, joista voi lukea näiltä sivulta.

Syyskuusta alkaen päivystämme yläkouluilla.

►Havukosken yläkoulu:  tiistai
►Koivukylän koulu:  torstai

Open Doors eli Odarit keskiviikkoisin klo 18–20.

Open Doorsit alkavat 30.8.23, tervetuloa mukaan!

Tervetuloa pelaamaan biljardia, pingistä, lautapelejä ja tapaamaan vaikka kavereita. Tarjolla pientä purtavaa. Paikalla aina työntekijä, josta saa pelikaverin. Ilta päättyy yhteiseen hartauteen.

Isoskoulutus

Rekolan seurakunnassa isoskoulutus kestää kaksi vuotta.
Tämän vuoden 2023 ensimmäinen Isko on lauantaina 2.9. klo 11-15.00, tervetuloa Isko 1 & 2.

Iltamessu

ke 27.9., 1.11. ja 29.11.klo 20-21.00, tule mukaan hiljentymään, laulamaan ja nauttimaan pyhää ehtoollista.

Olemme Instassa

►Instagram: rekolansrk, rekolansrknuoret ja rekolanisoset

Nuorisotyönohjaaja
Rekolan seurakunta
Kustaantie 22
01400 Vantaa

Myös WhatsApp.

Olen ollut Rekolan seurakunnan nuorisotyönohjaajana vuodesta 2006.

Olen kotoisin Korsosta, naapuriseurakunnan alueelta. Oman rippileirini jälkeen olin Korson seurakunnan nuorten toiminnassa tiiviisti mukana ja se viittoitti matkaani seurakunnan työntekijäksi. Saan työssäni kohdata lapsia, nuoria ja nuoria aikuisia ja heidän perheitään.  Kohtaamme heitä kouluissa, seurakunnan eri toiminoissa retkillä, leireillä ja messuissa.

Työhöni kuuluu koulupäivystyksiä, verkostoitumista, nuorten sählykerhossa pelaamista, nuorten avoimissa ovissa toimimista, koulujen ryhmäytyksiä, koulujen päivänavauksia ja kirkkohetkiä, messuja, retkiä, isoskoulutusta leireineen ja rippikoulutyötä.

Haluamme tarjota nuorille kirkolla toimintaa, jonne jokainen nuori on tervetullut sellaisena kuin on. Jokaisella on lahjoja ja kykyjä, joita jakamalla tulemme yhdessä ravituiksi. Jokainen on arvokas ja tärkeä, Jumalan suuri ihme!

Minuun saa olla yhteydessä: soita, tekstaa, meilaa, chättää, heitetään vaikka yhdessä läppää! :)

Rekolan nuorten verkkosivu

Vantaan riparit