Tervetuloa vapaaehtoiseksi Rekolan seurakuntaan!

Vapaaehtoinen on ihminen, joka haluaa tehdä ja toimia seurakunnassa oman kutsumuksensa, taitonsa, voimansa  ja elämänkokemuksensa mukaan. Vapaaehtoisia tarvitaan niin lasten ja nuorten kuin aikuistenkin toiminnassa. Niin keittiössä, pihalla kuin kirkkosalissakin. Käsillä tehden, rukoillen tai laulaen. Voit osallistua joko yksittäisiin, kertaluonteisiin tehtäviin tai sitoutua pitkäaikaisemmin. Tehtävään saat varmasti perehdytyksen ja seurakunnan työntekijät ovat apunasi ja tukenasi.

Voit etsiä sinulle sopivaa vapaaehtoistehtävää ja ilmoittautua osoitteessa vapaaehtoistyö.fi -sivun kautta tai soittamalla työtekijöille.

Kiinnostaisiko sinua olla

- Turvallisena aikuisena tai kerhonohjaajana lasten kerhoissa?

- Laulajana tai soittajana musatyössä?

- KUA:n nopean toiminnan joukoissa?

- Nikkaristinä tai käsityön tekijänä?

- Toimia jumalanpalveluksissa avustajana (tekstinlukijana, esirukoilijana, ehtoollisavustajana)?

- Avustaa kirkkokahveilla ja yhteisöruokailussa?

- Olla esirukoilijana tai Raamattupiirin vetäjänä?

- Ideoida yhdessä uusia juttuja seurakuntaan?

- Tehdä some-päivityksiä seurakunnasta tai kirjoittaa blogia?

Diakonia-avustaja
Asolantie 6

Myös WhatsApp.

Työskentelen Rekolan seurakunnan diakonia- ja auttamistyössä Asolan seurakuntatalolla. Jos kaipaat apua, ota yhteyttä tai tule käymään! Diakonien päivystysajat Rekolassa löytyvät tältä sivulta.

Pääsuntio
01400 Vantaa

Olen Rekolan seurakunnan ylivahtimestari ja vastaan seurakunnan tiloista ja kiinteistöhuollosta. Minulta voi kysyä Pyhän Andreaan kirkkoon tai Asolan seurakuntataloon sekä tilojen esittelyyn ja niiden käyttöön liittyvistä käytännön asioista. Haluatko tulla avustamaan jumalanpalvelusten tai muiden tapahtumien järjestelyissä? Etsin jatkuvasti uusia vapaaehtoisia kirkkoväärtirinkiin.

Työvuorossa olevan vahtimestarin tavoitat numerosta 09 830 6708

Varhaiskasvatuksenohjaaja
01400 Vantaa

Työskentelen Rekolan seurakunnassa Minulta voi kysyä yleisesti seurakunnan varhaiskasvatuksesta, pyhäkoulusta ja varhaiskasvatuksen tapahtumista Rekolan kirkolla ja Asolan seurakuntatalossa.

Lapset ja perheet - Vantaan seurakunnat

Pienet kädet - Rekolan seurakunnan varhaiskasvatus | Facebook