Tervetuloa juuri sellaisena kuin olet!

Tikkurilan seurakunnan nuorisotyö haluaa antaa nuorille mahdollisuuksia olla ja toimia yhdessä. Tule mukaan omana itsenäsi ja löydä oma paikkasi.

Järjestämme säännöllisesti Nuorten Sunnuntai -tapahtumia, ryhmänohjaajakoulutusta, yhteisiä iltoja, joissa tarjoamme iltapalaa sekä nuorten valmistelemia veisumessuja. Näiden lisäksi voit osallistua erilaisille retkille, leireille ja tapahtumiin.

Tavoitteemme on, että kaikessa toiminnassamme olisi turvallinen ja kotoisa ilmapiiri ja että seurakunnan nuorisotyö voisi toimia hyvän tekemisen kanavana.

Kuva: Jani Karlsson

WALK IN -terapia TORSTAISIN klo 16 - 19. Tammikuun ensimmäinen päivystys on 4.1.

Ratkaisukeskeistä Walk in -terapiaa on tarjolla maksuttomana alle 30-vuotiaille torstaisin klo 16 - 19 Tikkurilan kirkolla. Voit tulla ilman ajanvarausta mutta muutamia aikoja on varattavissa tästä linkistä. Asioi tullessasi ensin aulan infopisteessä, sieltä saat tarkemmat ohjeet. Lisätietoja Enniltä enni.korhonen@evl.fi tai 0503693529. Seuraa myös @walkinterapiavantaa-Instaa. Walk in -terapia on matalan kynnyksen ratkaisukeskeistä lyhytterapiaa. Keskustelu on luottamuksellista. Asiakas määrittää keskustelun lähtökohdat, hengellisistä kysymyksistä keskustellaan vain hänen sitä itse toivoessaan.

Walk in -terapiaa järjestetään myös Korsossa (lue lisää aiheesta tästä). Tiistaisin päivystämme Vantaan Ohjaamolla klo 12-15 (Ohjaamon ajanvaraus).

Nuorten Olkkari Vehkapolku 10 kerhotilassa

Tule viettämään aikaa kerhotilaan Tikkurilan kirkon viereen. Käynti Vehkapolun puolelta Tikkuria ja Heseä vastapäätä.

Kevään ensimmäinen kerta 16.1.

ti 16.00-20.00 (parittomien viikkojen tiistaisin)

klo 16.00-18.00 avoimet ovet
klo 18.30-20.00 viikkoskaba (tule mukaan veisumessun jälkeen, jos osallistut viikkoskabaan).

Paikkana Vehkapolun kerhotila, Vehkapolku 10

Jalkoja piirissä, joissa on värikkäät villasukat.

Nuorten Sunnuntait

28.1., 25.2., 24.3., 28.4. ja 26.5.2024

Klo 13-15.15 ja klo 16-18.15 (toukokuussa vain klo 13 alkava)

Tule viettämään kivaa sunnuntaipäivää yhdessä. Syödään, jutellaan, touhutaan, leivotaan, leikitään, lauletaan pelataan, rukoillaan ja ollaan yhdessä.

Joka sunnuntailla on oma teema ja siihen liittyviä työpajoja.

HUOM! Nämä sunnuntait on suunnattu paitsi ryhmänohjaajakoulutusta käyville myös kaikille alueen nuorille (15-18v.).

Paikkana Tikkurilan kirkko, Asematie 12a

Leipä ja pikari.

Veisumessu

16.1.2024 alkaen

Tule hiljentymään hetkeksi ja lataamaan akkujasi kiireen keskellä! Nimensä mukaan messussa laulamme Nuoren seurakunnan veisuja ja toteuttamassa on mukana nuoria. Veisumessut pidetään parittomien viikkojen tiistaina klo 18 Tikkurilan kirkossa.

Messujen musiikit ja valmistelut aina tuntia ennen messua klo 17.00

Paikkana Tikkurilan kirkko, Asematie 12a

Nuoria riparilla

vastaava nuorisotyönohjaaja
Tikkurilan seurakunta
PL 69
01301 Vantaa

Tavoitat minut myös WhatsAppissa.

Olen Tikkurilan seurakunnassa vastaavana nuorisotyönohjaajana. Työhöni kuuluu palvelukokonaisuuden Varhaisnuoret - Nuoret aikuiset toiminnan koordinoiminen ja lähiesimiestehtävät. Käytännössä osallistun myös rippikouluihin, hieman ryhmänohjaajakoulutuksiin, kouluikäisten sekä nuorten aikuisten toimintaan.

Tapaan työssäni paljon verkostojen kautta alueella nuorten parissa työskenteleviä ihmisiä. Ota rohkeasti yhteyttä!

nuorisotyönohjaaja
Tikkurilan seurakunta