Israel-piiri

ti 23.4. klo 18.00 – ti 23.4. klo 19.30
Kukkula, jonka etualalla sypressejä, kukkulalla valkoisia rapattuja taloja.

Myyrmäen Virtakirkko

Israel-piirissä luetaan ja keskustellaan Israelin ajankohtaisista aiheista ja syvennytään Raamatun äärelle.

23.4. vieraana Felm-keskuksen uusi toiminnanjohtaja Tarmo Heikkilä

Israel-piiri tukee Felm-keskusta (ent. Shalhevetjah) Jerusalemissa Suomen Lähetysseuran kautta. Israel-piiri osallistuu kerran kaudessa järjestettäviin lähetysmyyjäisiin.

Tervetuloa mukaan!

Aika: tiistaisin 27.2., 26.3., 23.4. ja 7.5.2024 klo 18-19.30

Paikka: Myyrmäen Virtakirkko, Aalto-kokoustila, Rajatorpantie 8
Sisäänkäynti: Kilterinkaari, A-ovi

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Vantaankosken seurakunta

Kansainvälisyys- ja lähetystyön koordinaattori
Vantaankosken seurakunta
Rajatorpantie 8
01600 Vantaa

Hei!

Olen Maria Järviniitty. Koordinoin Vantaankosken seurakunnassa lähetys- ja kansainvälisen työn asioita eri ikäisten keskuudessa. Koulutukseltani olen sairaanhoitaja (AMK), diakonissa ja lähetyssihteeri.

Ota minuun yhteyttä, kun haluat toimia lähetystyön tai kansainvälisen vastuun hyväksi tai ihan vaan tulla tutustumaan ja mutustelemaan, mikä olisi oma juttu.

Minua voi tavata seurakunnan myyjäisissä, Mission Possible - Iloisesti Yhdessä -lähetysilloissa sekä vieraillessani vapaaehtoisten vetämissä lähetyspiireissä. On virkistävää päästä toimimaan yhdessä aarteiden, seurakunnan vapaaehtoisten kanssa.

Tervetuloa mukaan yhteiselle matkalle!

Tavoitat minut puhelimella, sähköpostilla ja WhatsAppilla. Ollaan yhteyksissä!