Toivoa Naisille -rukouspiiri

ma 6.5. klo 13.00 – ma 6.5. klo 15.00
Kaksi mustaa ja yksi punainen sydän lomittain, teksti toivoa naisille.

Myyrmäen Virtakirkko

TOIVOA NAISILLE- rukouspiiri on kohtaamisen paikka eri ikäisille naisille. Piirissä rukoillaan maailman naisten puolesta.

TOIVOA NAISILLE- rukouspiiri on kohtaamisen paikka eri ikäisille naisille. Rukouspiiri vie toivoa kaukana oleville naisille.

Piirissä käytetään Toivoa Naisille -liikkeen rukouskalenteria. Kalenterin rukouksia rukoilee yli 60 000 naista eri puolilla maailmaa.

Piiri tukee kristillistä radiotyötä vähemmistökielille Intiassa Medialähetys Sanansaattajien (SANSA) kautta.

Tervetuloa mukaan!

Aika: kerran kuussa maanantaisin 8.1., 5.2., 4.3., 8.4. ja 6.5.2024
klo 13-15.

Paikka: Myyrmäen Virtakirkko, Aalto-kokoustila, Rajatorpantie 8

• Aikuisille Aikuisille
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Vantaankosken seurakunta

Kansainvälisyys- ja lähetystyön koordinaattori
Vantaankosken seurakunta
Rajatorpantie 8
01600 Vantaa

Hei!

Olen Maria Järviniitty. Koordinoin Vantaankosken seurakunnassa lähetys- ja kansainvälisen työn asioita eri ikäisten keskuudessa. Koulutukseltani olen sairaanhoitaja (AMK), diakonissa ja lähetyssihteeri.

Ota minuun yhteyttä, kun haluat toimia lähetystyön tai kansainvälisen vastuun hyväksi tai ihan vaan tulla tutustumaan ja mutustelemaan, mikä olisi oma juttu.

Minua voi tavata seurakunnan myyjäisissä, Mission Possible - Iloisesti Yhdessä -lähetysilloissa sekä vieraillessani vapaaehtoisten vetämissä lähetyspiireissä. On virkistävää päästä toimimaan yhdessä aarteiden, seurakunnan vapaaehtoisten kanssa.

Tervetuloa mukaan yhteiselle matkalle!

Tavoitat minut puhelimella, sähköpostilla ja WhatsAppilla. Ollaan yhteyksissä!