Pyhän Laurin kuoro

ma 22.4. klo 18.00 – ma 22.4. klo 20.00

Tikkurilan kirkko

Kuorokausi käynnistyy taas. Tervetuloa laulamaan iloiseen joukkoon!

Pyhän Laurin kuoro on sekakuoro, laulamme 4-äänisesti. Kuoron vahvuus on noin 30 laulajaa. Ohjelmisto on monipuolinen, ihan vanhasta musiikista nykypäivään asti. Nuottilukutaito ei ole pakollinen, mutta äänessä on pysyttävä. Lisää infoa saa kysyä kuoronjohtajalta, kanttori Terje Kukk!

Tikkurilan seurakunta

kanttori
Tikkurilan seurakunta
PL 69
01301 Vantaa

Tein kanttorin töitä jo Tallinnassa ennen Suomeen tuloa 13 vuoden ajan. Tikkurilassakin olen ehtinyt olla jo yli 20 vuotta. Välissä olen työskennellyt jaksoja kanttorina Lontoossa Suomen merimieskirkolla ja Kyproksella sekä Turkissa.

Työalueitani ovat erityisesti kuorot, lapset ja nuoret , mikä sopiikin hyvin, sillä olen 5 lapsen äiti ja 14 lapsen mummi. Jos tarvitaan pianistia, on myös se minun alaani.

Musiikki on ollut aina tärkeää minulle ja olen onnellinen ihminen, kun saan sekä harrastaa että tehdä työtä saman asian parissa. Laulan työn ulkopuolellakin kahdessa kuorossa.  Kanttorin työ kattaa koko ihmisen elinkaaren. Parasta työssä ovat ihmiset!

Olen koulutukselta myös ravintolakokki. Ruuan laittaminen, leipominen ja tarjoilu eivät tuota ongelmia–ja on niitä taitoja jopa työssäkin tarvittu. Harrastan kaikkea käsillä tekemistä (askartelua, tuunamista, maalamista,sisustamista ym.) Myös matkustaminen on intohimoni. Vierivä kivi ei tunnetusti sammaloidu.

Lue lisää Tikkurilan serakunnan kuoroista täältä.