Ukulele soikoon! Kolme lauantaita, neljä sointua

la 6.4. klo 16.00 – la 6.4. klo 18.00
punainen ukulele kädessä

Rekolan Pyhän Andreaan kirkko

Ukulelen perusteet tutuiksi kolmena huhtikuun lauantaina klo 16-18. La 6., 13. ja 27.4.. Soitetaan yhdessä messussa 28.4.. Samalla tuetaan hyvää; kurssimaksu 20e Yhteisvastuun hyväksi

Ukulelen alkeet tutuiksi, jonka jälkeen osallistutaan ryhmänä messuun su 28.4.. Harjoitukset kirkkosalissa kolmena lauantaina, joiden välissä harjoittelet kotona (ainakin melkein) joka päivä vartin ajan.

La 6.4. ukulelen virittämisen opettelu, eka sointu C ja eka laulu sekä peruskompin opettelua.
- Viikko aikaa treenata ekalla kerralla opittua. Treenaa vartti melkein joka päivä. Tai 5-10 minuuttia kaksi kertaa päivässä.
La 13.4. peruskomppi tutummaksi ja kolme sointua lisää. Pari uutta laulua. Nyt osaat soittaa soinnut C, a, F ja G7
- Kahden viikon harjoitustauko, jolloin harjoittelet kotona itseksesi peruskomppia ja opittuja sointuja, sekä kolmen laulun säestämistä. Harjoittele vartin verran melkein joka päivä.
La 27.4. Kerrataan ja syvennetään aiemmin opittua.

Oma ukulele mukaan! Muutama lainasoitin on. Virittämiseen käytetään kännykkää (lataa maksuton Soundcorset-viritinappi heti tai ladataan kurssilla yhdessä).
Kurssimaksu 20€ Yhteisvastuu-keräyksen hyväksi
Ohjaaja on kanttori Sirkku-Liisa Niemi. Ilmoittaudu sähköpostilla 27.3. mennessä sirkku-liisa.niemi@evl.fi ja kerro tarvitsetko lainasoittimen.
Mukaan pääsee 10 ensimmäistä.

Rekolan seurakunta

Kanttori
Rekolan seurakunta
Kustaantie 22
01400 Vantaa

Olen Rekolan seurakunnan kanttori. Luotsaan aikuisten kuoroja ja musiikkiryhmiä. Lisäksi soitan ja laulan jumalanpalveluksissa ja konserteissa, häissä ja hautajaisissa. Ota yhteyttä, jos haluat laulaa tai soittaa messussa tai muussa tapahtumassa tai järjestää konsertin Rekolan seurakunnan tiloissa.