Tervetuloa vapaaehtoiseksi Korson seurakuntaan!

Vapaaehtoistyö on mielekästä toimintaa ja autetuksi tulemista molemmin puolin, myötäelämistä ihmisten kesken. Tule mukaan yhteiseen toimintaan! Saat uusia ystäviä ja tekemisen iloa! Millaista työtä haluaisit tehdä? Jokaisella on varmasti mahdollisuus löytää oma vapaaehtoistehtävänsä.

Voit ilmoittautua vapaaehtoiseksi vapaaehtoistyö.fi- palvelun kautta tai kysyä lisää aikuistyön pastori Jani Vanhalalta, jani.vanhala@evl.fi, p. 050 310 7032.

Aikuistyön pastori
Korson seurakunta
Merikotkantie 4
01450 Vantaa

Toimin Korson seurakunnassa aikuistyön pastorina. Työnkuvaani kuuluu tapahtumien ja toiminnan järjestäminen aina nuorista aikuisista eläkeikäisiin saakka. Minua kiinnostaa erityisesti uskonnollinen kokemus sekä sen uudenlaiset, muuntuvat muodot modernissa maailmassa. Myös kristillinen mystiikka ja taide ovat lähellä sydäntäni. Papin työssä pidän tärkeimpänä sitä, että saan omalla pienellä panoksellani olla tekemässä Jumalan läsnäoloa maailmassa ymmärrettävämmäksi ja näkyvämmäksi.