Friends' Café

su 5.5. klo 15.00 – su 5.5. klo 18.00
Tummansinistä tiiliseinää vasten hohtava kahvikuppi, josta nousee kaksi puhekuplaa. Yleistiedot Friends' Cafén kokoontumisista.

Myyrmäen Virtakirkko

Friends’ Caféssa tehdään yhdessä ja keskustellaan elämän eri aiheista. Kahvilassa voi tutustua uusiin ihmisiin eri maista. Tervetuloa! ~~~ Friends' Café is a gathering to do and discuss different topics. You will have the chance to get to know new people from different countries. Welcome!

Friends' Café

5.5. Monikulttuurinen sielunhoito / Multicultural Counsel

Lastenhoito / Child Care is organized

Aika/Time: Sun 14.1., 4.2., 3.3., 7.4., 5.5. ja/and 9.6.
3:00 - 6:00 pm

Paikka/Place: Virtakirkko, Kuohu-sali, Rajatorpantie 8, Myyrmäki.

Sisäänkäynti/Entrance address is: Virtatalo, ovi/door C
tai/or
Rajatorpantien puoleinen ovi, jonka yläpuolella on iso nallen kuva. Siellä on hissi, jolla pääset Kuohun saliin.
The door on Rajatorpantie side, which has a big picture of a teddy bear above it, and get to the Kuohu hall by elevator.

Tervetuloa - Welcome!

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Aikuisille Aikuisille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Maahanmuuttajatyöntekijä
Kansainvälisyys- ja lähetystyön koordinaattori
Rajatorpantie 8
01600 Vantaa

Hei!

Olen Maria Järviniitty. Koordinoin Vantaankosken seurakunnassa lähetys- ja kansainvälisen työn asioita eri ikäisten keskuudessa. Koulutukseltani olen sairaanhoitaja (AMK), diakonissa ja lähetyssihteeri.

Ota minuun yhteyttä, kun haluat toimia lähetystyön tai kansainvälisen vastuun hyväksi tai ihan vaan tulla tutustumaan ja mutustelemaan, mikä olisi oma juttu.

Minua voi tavata seurakunnan myyjäisissä, Mission Possible - Iloisesti Yhdessä -lähetysilloissa sekä vieraillessani vapaaehtoisten vetämissä lähetyspiireissä. On virkistävää päästä toimimaan yhdessä aarteiden, seurakunnan vapaaehtoisten kanssa.

Tervetuloa mukaan yhteiselle matkalle!

Tavoitat minut puhelimella, sähköpostilla ja WhatsAppilla. Ollaan yhteyksissä!