Koko perheen vappu Tikkurilan kirkolla

ke 1.5. klo 10.00 – ke 1.5. klo 14.00
Sinisiä ilmapalloja.

Tikkurilan kirkko

Iloinen vapputapahtuma kaikenikäisille Tikkurilan kirkolla. Yhteislaulutilaisuus, Taikuri Jari esiintyy klo 11 ja 12 sekä lapsille mahdollisuus osallistua taikurikouluun. Myynnissä vappuherkkuja; simaa, munkkeja, grillimakkaraa ja hodareita. Tervetuloa!

Koko perheen vapputapahtuma Tikkurilan kirkolla keskiviikkona 1.5. kello 10–14. Tekemistä koko perheelle: onnenpyörä, glitter tatuointeja, käsitöitä ja poppareita. Vappukahviossa myynnissä simaa, munkkeja, makkaroita, hodareita ja poppareita.

Klo 10 tapahtuman avaus kirkkosalissa

klo 10.15 yhteislauluhetki kirkkosalissa, myynti alkaa

Klo 11 Taikuri Jari esiintyy Voima-salissa (3€)

Klo 12 Taikuri Jarin taikurikoulu Toivossa 2, krs (10€) ennakko ilmoittautuminen

Klo 13 Taikuri Jari esiintyy Voima-salissa (3€)

Tapahtuman tuotto käytetään lähetystyön hyväksi.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Tikkurilan seurakunta

Lähetystyön ja kansainvälisen työn sihteeri
PL 69
01301 Vantaa
vs. diakoniatyön ja kriisivalmiuden koordinoiva esihenkilö
Asematie 12a
01300 Vantaa

Toimin diakoniatyöntekijöiden vs. esihenkilönä. Vastaan yheistyöhön ja opiskelijoiden harjoitteluihin liittyviin kysymyksiin sekä yhteydenottoihin.

Jos tarvitset apua etkä tiedä mistä sen saisit tai tarvitset kuuntelijaa, tavoitat diakoniatyöntekijät puhelimitse, p. 050 439 9651 tai sähköpostilla, diakonia.tikkurila@evl.fi. Toki voit olla minuunkin yhteydessä.

Löydät minut tiistaisin yhteisölounaalta Tikkurilan kirkolla. Yhteyden minuun saat jättämällä soittopyynnön, lähettämällä sähköpostia tai laittamalla WhatsApp -viestin.