Raamattupiiri Ilosanoma

ma 29.4. klo 17.30 – ma 29.4. klo 19.00

Myyrmäen Virtakirkko

Ryhmässä luetaan yhdessä Raamattua ja keskustellaan luetuista teksteistä. Sinun ei tarvitse tuntea Raamattua etukäteen, vaan tärkeintä on olla mukana!

Ryhmä on tarkoitettu juuri sinulle, joka olet kenties miettinyt raamattupiiriin tulemista, mutta et jostain syystä ole vielä sitä askelta ottanut; tule rohkeasti käymään ja tutustumaan meihin. Tietäminen ei ole meillä pääsyvaatimuksena, vaan halu tutustua Raamattuun. Olemme avoin, iloinen ja keskusteleva ryhmä. Keskustelu rönsyilee iloisesti välillä paljonkin, mutta asiassa pysyen. Kysymyksiä voi esittää vapaasti tai pelkästään olla hiljaa ja kuunnella. Ryhmää ohjaa Jari Araneva.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Vantaankosken seurakunta

Yhteisödiakoni
Vantaankosken seurakunta

Teen töitä Vantaankosken seurakunnassa aikuis- ja seniori-ikäisten kanssa. Minuun voit olla yhteydessä kun etsit itsellesi sopivaa ryhmätoimintaa.

Kivistön kirkon toiminnan koordinointi kuuluu työtehtäviini.

Minut tavoittaa puhelimella, sähköpostilla ja whatsappilla.