Kuorojen kevätkonsertti

su 28.4. klo 18.00 – su 28.4. klo 19.00
Kuorojen kevätkonsertti.

Pyhän Laurin kirkko

Vantaan kirkkokuorojen kevätkonsertissa Pyhän Laurin kirkossa esiintyvät Hakunilan kirkonkuoro, Kivistön kirkon kuoro, Myyrmäen kirkon kuoro, Pyhän Laurin kuoro sekä Tikkurilan kirkkokuoro. Konsertissa kuullaan vanhoja tuttuja sekä uudempia valoisia hengellisiä kuorolauluja, säveltäjinä mm. Jean Sibelius, Armas Maasalo, Sakari Löytty sekä Sirkku Rintamäki. Vapaa pääsy.

Kaikki seurakunnat

Kanttori
Vantaankosken seurakunta

Olen ollut kanttorina Vantaankosken seurakunnassa vuodesta 1989 asti. Soitan häissä, hautajaisissa, jumalanpalveluksissa ja monissa muissa seurakunnan tilaisuuksissa. Johdan Kivistön kirkon kuoroa. Hoidan myös seurakuntamme tiloissa harjoittelevien kuorojen ja urkuharjoittelijoiden tilavarauksia.

Minuun voit olla yhteydessä, jos olet kiinnostunut tulla laulamaan Kivistön kirkon kuoroon tai sinulla on jotain muita musiikkiin liittyviä kysymyksiä.