Keisari ja satakieli urkusatu

ke 24.4. klo 10.00 – ke 24.4. klo 10.30
satukirja

Hämeenkylän kirkko

Tule nauttimaan urkusadun ihmeellisestä äänimaailmasta!

Ke 24.4. klo 10-10.30,Hämeenkylän kirkko,Auratie 3. Oletko kuullut sadun Keisarista ja satakielestä?

Tule nauttimaan urkusadun ihmeellisestä äänimaailmasta ja kuuntelemaan koskettavaa satua,josta riittää lasten kanssa juteltavaa pitkäksi aikaa.

Kirkkosalissa löytyy vielä mukavasti tilaa pienille ja isoille kuulijoille.Uruissa ja lukijana kanttori Hale Heikkilä. Mukana myös seurakunnan oma Kirkkonallemme Marika ( lastenohjaaja).

Lämpimästi tervetuloa!

Lisätiedot varhaiskasvatuksen ohjaaja terhi.kuoppala@evl.fi, 050 5736356.

Tilaisuus on varhaiskasvatusyhteistyön yleissivistävää katsomuskasvatusta ( Kumppanuuden kori 1).

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Hämeenkylän seurakunta

Varhaiskasvatuksen ohjaaja
Hämeenkylän seurakunta