Huilaa hiljaa

ma 15.4. klo 17.30 – ma 15.4. klo 19.30
tuohusastia ja tuikku

Hakunilan kirkko

Huilaa hiljaa on hiljaisuuden tapahtuma, joka kutsuu vetäytymään hetkeksi sivuun arjen velvollisuuksista ja viriketulvasta.

Valtaosa meistä elää jatkuvasti monenlaisten äänten ja virikkeiden keskellä. Huilaa hiljaa on matalan kynnyksen tapahtuma, jossa hiljennytään ja hidastetaan tahtia yhdessä muiden kanssa.

Ilta aloitetaan lyhyellä alustuksella, jonka jälkeen laskeudumme hiljaisuuteen. Hiljaisuuden aikana emme keskustele toistemme kanssa.

Hakunilan kirkon kodikas ilmapiiri tarjoaa turvalliset puitteet levolliseen olemiseen hiljaisuudessa. Halutessasi voit ottaa mukaan villasukat, päiväkirjan tai vaikkapa käsityön.

Ohjaajat Heli Leskinen ja Mari Sydänvuori. Lisätietoja saat Marilta, puh 040 537 55 28 / mari.sydanvuori@gmail.com

Vapaa pääsy.

Olethan paikalla ajoissa. Hiljaisuuden alettua mukaan liittyminen ei ole enää mahdollista. Ennakkotietoja tai kokemusta hiljaisuuden tapahtumista et tarvitse. Rohkeasti mukaan!

Hakunilan seurakunta

Diakoniatyöntekijä
Hakunilan seurakunta

Teen diakoniatyötä Hakunilan seurakunnassa.
Minuun voit ottaa yhteyttä kriiseissä ja elämänongelmissa, jos koet tarvitsevasi kuuntelijaa ja jäsentelyapua ajatuksillesi. Keskusteluapu on maksutonta ja tapaamisia on useimmiten 1-5, tilanteesta ja tarpeesta riippuen. Tavoitat minut puhelimella, sähköpostilla tai WhatsAppilla. Ota yhteyttä, yksin ei tarvitse ihan kaikesta koittaa selvitä!

Me diakoniatyöntekijät olemme mukana seurakuntamme yhteisöllisissä ruokailuissa ja minut tavoittaakin lähes aina maanantaisin Hakunilan maanantaikirkosta ja yhteisölounaalta.