Yhteisölounas Hakunilan kirkolla

ma 8.4. klo 11.30 – ma 8.4. klo 13.00

Hakunilan kirkko

Yhteisölounaalla syödään yhdessä! Vapaaehtoinen maksu. Kattaukset klo 11.30 ja 12.15 (60 hlöä/kattaus). Tervetuloa myös Maanantaikirkkoon klo 11!

Yhteisölounas tarjotaan kahdessa kattauksessa, klo 11.30 ja 12.15. (60 hlöä/kattaus). Vapaaehtoinen maksu lounaan kulujen kattamiseksi.

Käytämme ruuanvalmistuksessa osittain Yhteisen pöydän hävikkiä. Yleensä tarjolla on liha- ja kasvisvaihtoehto. Erityisruokavalioita emme valitettavasti pysty toteuttamaan.

Yhteisölounaalla on paikalla diakoniatyöntekijöitä, mikäli tarvitset keskusteluapua tai haluat varata ajan keskustelua varten.

Hakunilan seurakunta

Johtava diakoniatyöntekijä
Hakunilan seurakunta

Työssäni parasta on ihmisten kohtaaminen ja kuunteleminen. Jo muutama keskustelukerta voi helpottaa ja auttaa eteenpäin. On suuri etuoikeus saada olla kuuntelijana mukana elämän monenlaisissa tilanteissa.

Teen myös rippikoulutyötä, siinä on nuorten iloa ja elämänmakua.

Olemme täällä sinua varten, ota rohkeasti yhteyttä! Saat minuun yhteyden soittamalla, lähettämällä wa-viestin, tekstiviestin tai sähköpostin.