Odotuksen Sävyt-ryhmä lasta odottaville äideille

Café Pähkinä /Hämeenkylän seurakunta

Ilmoittautuminen on päättynyt

ODOTUKSEN SÄVYJÄ VAUVAA ODOTTAVILLE

Odotuksen sävyt on teologi (TT), taidepedagogi Johanna Vilja-Mantereen kehittämä odottajille suunnattu vertaistukiryhmä, jossa on mahdollisuus käsitellä raskauteen ja vauvan syntymään liittyviä tunteita ja ajatuksia turvallisesti.

Mukaan voivat tulla sekä sinkkuna että parisuhteessa odottavat ja se sopii etenkin ensisynnyttäjille ja myös kokeneimmillekin odottaville äideille.

Ryhmä kokoontuu ensimmäisen kerran 14.2.2024 klo 17.30–19 Cafe Pähkinässä, Lammaskuja 2 A, VANTAA. Muut kerrat ovat 6.3, 13.3, 20.3, 3.4 , 10.4.

Vertaistukiryhmän tavoitteena on tukea sekä odottajan että syntyvän vauvan – ja sitä kautta koko perheen – hyvinvointia kokonaisvaltaisesti. Ryhmä perustuu kristilliseen ihmiskäsitykseen, mutta ryhmässä kunnioitetaan osallistujien omaa hengellisyyttä / henkisyyttä. Tapaamiset ovat 1h 30 min  ja niissä käytetään luovia menetelmiä, mielikuva- ja rentoutusharjoituksia. Pieni iltapalatarjoilu.

Osallistuminen tarjoaa myös hienon tilaisuuden verkostoitua toisten odottajien kanssa ja tutustua omiin voimavaroihin ja rentoutumiskeinoihin synnytyksen lähestyessä. Vauvan syntymän jälkeen voi jatkaa halutessaan Sylivauvat-ryhmässä.

Lämpimästi tervetuloa!

Lisätiedot varhaiskasvatuksen ohjaaja, ratkaisukeskeinen lyhytterapeutti Terhi Kuoppala terhi.kuoppala@evl.fi tai 0505736356. Ilmoittautumiset 13.2.2024 mennessä linkin kautta.

Hämeenkylän seurakunta

Varhaiskasvatuksen ohjaaja
Hämeenkylän seurakunta

Työalavastuu: perhetyö, iltapäiväkerhotyö, varhaiskasvatusyhteistyö, pyhäkoulutyö Menetelmä-ohjaaja: Ratkaisukeskeinen lyhytterapeutti, ReTeaming, Solmuja parisuhteessa-neuvoja Parisuhteen kuntokartoitus, Parisuhteen ja Vanhemmuuden Palikat, Toimiva Perhekoulu, Erosta eteenpäin, Kouluikäisten lasten eroryhmien ohjaaja (Kasper ry),Tarinoiden maa, Muksuoppi