Kiirastorstain päivämusiikki: Oi Jumalan Karitsa - Iina Katila, urut

to 28.3. klo 12.00 – to 28.3. klo 12.45
Kiirastorstain päivämusiikki: Oi Jumalan Karitsa - Iina Katila, urut.

Tikkurilan kirkko

Iina Katila, urut, soittaa kiirastorstain päivämusiikissa J. S. Bachin paastonajan musiikkia. Vapaa pääsy.

Hiljaisen viikon ja pääsiäisen Valoa kohti -konserttisarja 2024

Pyhän Laurin kirkossa (Kirkkotie 45, 01510 Vantaa):

la 23.3. klo 18 Jeesuksen seitsemän sanaa ristillä. Suomalainen kamarikuoro esittää osia H. Schützin teoksista Schwanengesang sekä Die sieben Worte Jesu am Kreuz. Susanna Moliski (sopraano), Loviisa Hynninen (altto), Markku Pihlaja (tenori), Mikko Eskelinen (tenori), Reijo Kekkonen (basso). Mauriz Brunell (urut). Johtaa Eric-Olof Söderström.

su 24.3. klo 18 Club for Five: Palmusunnuntain kirkkokonsertti. Akustinen vokaalimusiikin hetki, jossa kuulija saa hiljentyä yhtyeen musiikin parissa. Suomalaisille rakkaita virsiä sekä muita tunnelmallisia lauluja yhtyeen uran varrelta.

ke 27.3. klo 18 Ristiinnaulitsemisesta Taivaaseenastumiseen. Viulisti Kreeta-Maria Kentala ja cembalisti-urkuri Tea Polso esittävät Heinrich Ignaz Franz Biberin Mysteerisonaatteja: Ristiinnaulitseminen, Ylösnousemus, Taivaaseenastuminen sekä meditatiivisen sooloviulupassacaglian Suojelusenkeli-virrestä.

pe 29.3. klo 15 Gregoriaaninen Markus-passio ja Jeesuksen kuolinhetken muistohartaus. Corvus Laurencij –kuoro, evankelista Kari Jerkku, Jeesus, Jaakko Hyttinen, johtaa Samppa Laakso.

la 30.3. klo 16 Karl Jenkins: Stabat Mater. Vantaan seurakuntien kamarikuoro, Marle Himberg, mezzosopraano, Jussi Miilunpalo, piano, johtaa Terje Kukk.

Tikkurilan kirkossa (Asematie 12a, 01300 Vantaa):

to 28.3. klo 12 Oi Jumalan Karitsa. Kiirastorstain päivämusiikki. J. S. Bachin paastonajan musiikkia. Iina Katila, urut.

su 31.3. klo 18 He Has Risen – pääsiäispäivän gospelkonsertti. Sounds of Mercy -gospelkuoron pääsiäisen ilosanomaa ja lohdullista viestiä pulppuava konsertti. Kuoroa johtaa mm. suositun Elämäni Biisi -ohjelman bändistä tuttu Jepa Lambert.

Valoa kohti on Tikkurilan seurakunnan musiikkityön tuottama konserttisarja. Kaikkiin konsertteihin on vapaa pääsy. Ohjelmalehtisen hinta on 10 €. Torstaina 28.3.24 ja perjantaina 29.3.24 ei ohjelmamaksua.

Kuva: Samppa Laakso

Tikkurilan seurakunta