Keskusteluapua puhelimessa ja verkossa

Kirkko tarjoaa keskusteluapua vaikeassa elämäntilanteessa tai esimerkiksi yksinäisyyteen. Kirkon yhteisissä palveluissa, kuten Palvelevassa puhelimessa ja netissä, voit keskustella seurakunnan työntekijöiden ja koulutettujan vapaaehtoisten kanssa. Lapsille ja nuorille on omat palvelunsa.

Usein auttaa jo se, että joku kuuntelee.

Kirkon keskusteluapu

• luottamuksellista: päivystäjillä on vaitiolovelvollisuus, Palvelevan netin yhteys on suojattu
  • koulutetut, aikuiset keskustelukumppanit: kirkon työntekijöitä ja koulutettuja vapaaehtoisia
  • voit ottaa yhteyttä nimettömänä
  • yhdessä pyritään löytämään elämäntilanteeseen sopivia valintoja

► Palveleva puhelinLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Soita

• suomeksi p. 0400 22 11 80

Päivystys joka ilta klo 18-24. Operaattori veloittaa puhelusta liittymäsopimuksesi mukaisen hinnan (pvm/mpm).

• ruotsiksi, på svenska p. 0400 22 11 90
    Vi har öppet varje kväll kl. 20-23. Samtalsavgiften är vanlig lokal- eller mobilsamtalsavgift.

Ulkomailta

• suomeksi + 358 400 22 11 80
  • ruotsiksi + 358 400 22 11 90

Soitto Palvelevaan puhelimeen maksaa tavallisen paikallispuhelun/matkapuhelun verran. Kaikki operaattorit eivät sisällytä näitä puheluita puhepaketteihin.

► Palveleva nettiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Painaako jokin mieltäsi? Kirjoita Palvelevaan nettiin. Vastaamme muutaman päivän kuluessa.

► Palveleva kirjeLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirkon keskusteluavun mainoskuva. Teksti: Kirkko tarjoaa keskusteluapua. Kuvituksena katkeava kettinki.