Vantaan yhteinen kirkkovaltuusto teki määrärahamuutoksia ja hyväksyi uudet hautainhoitorahaston säännöt

Vantaan yhteinen kirkkovaltuusto aloitti 23.4. kokouksensa pitämällä hiljaisen hetken Viertolan koulun tragedian uhreille.

Tikkurilan kirkkosali ja teksti kokousuutisia Yhteinen kirkkovaltuusto 23.4.2024

Vantaan yhteinen kirkkovaltuusto kokoontuu Tikkurilan kirkolla

Kokouksessa yhteinen kirkkovaltuusto päätti tehdä vuoden 2024 talousarvioon määrärahamuutoksia. Päätöksen mukaan myönnettiin vuoden 2024 käyttötalouden jäämien suuruiset lisämäärärahat. Kertynyt käyttötalouden alijäämä siirretään vuoden 2024 talousarvioon.

Yhteinen kirkkovaltuusto päätti merkitä tiedoksi väestötiedot vuodelta 2023. Väestötilastot 2023 -raportti sisältää tietoja vuoden 2023 väestönmuutoksista Vantaan seurakunnissa ja vertailulukuja Vantaan kaupungin ennakkotietoihin. Lisäksi raportti sisältää Vantaan seurakuntien väestönmuutostietoja aiemmilta vuosilta.

Raportin tarkoituksena on mahdollistaa jäsenkehityksen tarkastelu pitkällä aikavälillä, antaa suuntaa tulevien vuosien kehityksen arviointiin ja toimia jäsentiedolla johtamisen apuvälineenä.

Yhteinen kirkkovaltuusto päätti myös hyväksyä uudet hautainhoitorahaston säännöt 1.7.2024 alkaen.

Tarkemmat tiedot kustakin käsiteltävästä asiasta löydät esityslistalta ja myöhemmin pöytäkirjasta Päätöksentekosivulta.

2024-04-23 18:51:00.0