Nikkaristit

Tarvitsetko sinä tai läheisesi apua pienissä kodin sisä- tai ulkotöissä? Hyllyjen kiinnitystä, lampun vaihtoa tms.

Nikkaristit ovat vapaaehtoisia seurakuntalaisia, joiden apu on asiakkaalle maksutonta. Ammatti-ihmisten töitä (esim. sähkö- tai putkityöt) emme voi tehdä. Nikkaristit toimivat Vantaankosken seurakunnan alueella (Myyrmäki, Kaivoksela, Martinlaakso, Vantaanlaakso ja Kivistön suuralue).

Tilaa Nikkaristi numerosta (09) 830 6426

Nikkaristipäivystys vuonna 2024 on keskiviikkoisin klo 11-13. NIKKARISTIPÄIVYSTYSTÄ EI OLE 10.4.

Lisätietoja toiminnasta saa diakoniatyöntekijä J-P Virtaselta, p. 050 407 1176. Hänelle voi myös ilmoittautua, jos haluaa ryhtyä vapaaehtoiseksi nikkaristiksi.

Piirroskuva kaksi miestä tekemässä töitä.

Vantaankosken seurakunta
Rajatorpantie 8
01600 Vantaa

Hola,

olen J-P ja olen työskennellyt seurakunnan diakonina vuodesta 2004. Myötäelän ihmisten arjessa, ohjaan ryhmiä ja pyöritän vapaaehtoisten kanssa Kirkkoravintolaa ja Kesäkahvilaa. Puhuminen auttaa, musikki toimii ja ei liikkuminenkaan ole pahasta. Mieluummin yhdessä kuin yksin.