Naisen kasvot, eri värisiä perhosia. Teksti: Kirkon perheneuvonta

Perheneuvonta - Ammatillista apua parisuhteen ongelmissa ja elämän kriisitilanteissa

Tervetuloa Vantaan perheneuvontaan!

Perheasiain neuvottelukeskus tarjoaa ammatillista keskusteluapua parisuhteen, perheen ja oman elämän kysymyksissä. Perheneuvontaan voit tulla yksin, yhdessä kumppanin kanssa tai perheenä etnisestä taustasta, perhemuodosta tai seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta. Maksuttomat palvelumme on tarkoitettu kaikille vantaalaisille, riippumatta kirkon jäsenyydestä. Työntekijämme ovat alan erityiskoulutuksen saaneita. Palvelemme asiakkaita myös englanniksi, ruotsiksi sekä venäjäksi, lisäksi tulkin käyttö on mahdollista. Omatoimisesti verkossa löydät ideoita, joita jokainen voi toteuttaa oman parisuhteensa ja perheensä hyväksi.

Asiakkaaksi hakeutuminen

p. 09 830 6799 Päivystys to klo 8-12

Perheneuvontaan hakeudutaan asiakkaaksi soittamalla tai päivystysajan ulkopuolella jättämällä alla olevalla verkkolomakkeella yhteystiedot. Päivystäjä tekee alkuhaastattelun, jossa kartoitetaan lyhyesti tilanteesi ja millaista apua olet hakemassa. Haastattelut käsitellään viikoittain kokouksessamme. Valitse yhteyttä ottaessasi, mistä toimipisteestä toivot aikaa vai käykö kumpi vaan vai sopisiko etäterapia-ajat (Teams).

Perheneuvonnan yhteydenottolomakeLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Family Counseling in English  E-mail; maarit.kuusisto@evl.fi

Familjrådgivning på svenska E-mail; anu.paavola@evl.fi

Семейная консультация в Вантаа

– Профессиональная помощь при проблемах в отношениях

и жизненных кризисных ситуациях 2024 г.

Toimipisteet

Tikkurilan toimipiste

​​​Asematie 12a (2.krs odotustila)
PL 56, 01301 Vantaa

Myyrmäen toimipiste
Pudasrinne 4 H 97 (sisäpihan kautta), 01600 Vantaa

Ajankohtaista Tikkurilan kirkolla

Kertaluonteinen terapia

Voit varata kertaluonteisen ajan Vantaan perheneuvontaan ajanvarauslinkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Linkki avautuu uudessa välilehdessä. Valitse nettiajanvarauksesta toimipiste tai TEAMS -istunto. Selaa eri toimipisteiden varauskalenteri auki, jotta näet kaikki mahdolliset vapaa ajat. Jos et heti löydä sopivaa, palaa kalenteriin viikon parin päästä. Aikoja lisätään jatkuvastI.

Perheiden eroryhmä starttaa huhtikuussa. Ryhmään ilmoittautumiset menossa, vielä ehtii mukaan, terhi.lahdensalo@evl.fi

Linkki Ryhmät-sivulle, jossa lisätietoja ja ilmoittautuminen eroryhmään

Tukea parisuhteisiin Hämeenkylän seurakunnassa

Ks. https://www.vantaanseurakunnat.fi/hameenkylan-seurakunta/lapsille-ja-perheille/tukea-ja-apua

Lisätietoja myös s-postitse terhi.kuoppala@evl.fi

Luottamuksellisuus

Perheneuvonnan asiakkaiden henkilötiedot ovat luottamuksellisia, ja niitä käsitellään tietoturvasäädösten mukaisesti.

Johtava perheneuvoja
Seurakuntatyön erityispalvelut