Aikuisryhmien ohjaajat

Aikuisten pienryhmän ohjaaja

Useimmat aikuisten pienryhmät toimivat vapaaehtoisen ohjaajan johdolla.

Aikuisille on tarjolla raamattu- ja rukouspiirejä, lähetyspiirejä, miesten piirejä, naisten piirejä ja harrastepiirejä. Voit myös ehdottaa omaa teemaa.

Seniorikerhon ohjaaja

Seniorikerhojen ohjelmassa on hartaushetkiä, alustuksia ja keskustelua eri aiheista sekä laulua ja yhdessäoloa. Kerhot kokoontuvat normaalisti viikoittain.

Kerhonohjaaja toivottaa kerholaiset tervetulleiksi, valmistelee aiheita ja ohjelmaa. Kerhoissa vierailee myös puhumassa seurakunnan työntekijöitä tai muita asiantuntijoita.

Emäntänä/Isäntänä ohjaajat huolehtivat myös kahvituksesta ja osallistujien huomioimisesta.

► Lue lisää aikuisten ryhmistä ja seniorikerhoista

Yhteisödiakoni
Vantaankosken seurakunta

Teen töitä Vantaankosken seurakunnassa aikuis- ja seniori-ikäisten kanssa. Minuun voit olla yhteydessä kun etsit itsellesi sopivaa ryhmätoimintaa.

Kivistön kirkon toiminnan koordinointi kuuluu työtehtäviini.

Minut tavoittaa puhelimella, sähköpostilla ja whatsappilla.