Apuohjaajatoiminta

Oletko toiminut jo useamman vuoden isosena? Täytätkö tulevana vuonna 18 tai oletko jo täysi-ikäinen? Sinua tarvitaan!

Apparitoiminnassa pääset:

• suunnittelemaan ja toteuttamaan nuorteniltoja
  • avustamaan jumalanpalveluksissa, esim. Kivistön iltamessuissa
  • ohjaamaan ja opastamaan isosia niin leirillä kuin isoskoulutuksessa
  • suunnittelemaan ja toteuttamaan nuoriso- ja rippikoulutyön somea

Rippikoulussa apparina voi toimia vain riparin alkuun mennessä 18 vuotta täyttänyt, mutta koulutukseen ovat tervetulleita kaikki ensi vuoden aikana 18-vuotissynttäreitään viettävät ja sitä vanhemmat nuoret.

Lisätietoja, nuorisotyönohjaaja Suvi Vanhakylä p. 044 422 0386 / suvi.vanhakyla@evl.fi

Tyttö istuu nojaa ulkuleleeseen

Nuorisotyönohjaaja
Vantaankosken seurakunta

Myös WhatsApp!

Mun nimi on Suvi ja työskentelen Vantaankosken seurakunnassa rippikoulun jälkeisessä nuorisotyössä. Työpäiviä täyttää muun muassa isoskoulutus, nuortenillat, leirit sekä kouluyhteistyö. Vapaapäiviä sen sijaan täyttää kansanmusiikki, (penkki)urheilu sekä omasta englanninbulldoggista haaveilu. Mukava tutustua!