Liity joukkoomme!

Liittymällä kirkkoon, liityt suureen ja moninaiseen joukkoomme! Olet lämpimästi tervetullut!

Kaste ja seurakunnan jäsenyys tuo elämään kestävän perustan. Liityt mukaan vuosituhantiseen perinteeseen, joka kannattelee ihmisiä elämän erilaisissa käänteissä. Kirkko Vantaalla on osa maailmanlaajaa kristittyjen kirkkoa. Sinun kotiseurakuntasi on asuinpaikkasi seurakunta. Sinua muistetaan ja puolestasi rukoillaan silloinkin, kun et itse ole paikalla. Olet lämpimästi tervetullut mukaan.

Miten kirkkoon voi liittyä Vantaalla?

• Jos sinut on kastettu,
  • olet käynyt rippikoulun ja konfirmoitu,
  • asut Vantaan kaupungin alueella ja
  • olet täyttänyt 18 vuotta

Siirry Liity kirkkoon -verkkopalveluunLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Jos et ole käynyt rippikoulua tai jokin edellä mainituista edellytyksistä puuttuu, jätä meille yhteystietosi, niin otamme sinuun yhteyttä.
Saman lomakkeen voit myös täyttää, mikäli sinulle on kysyttävää kirkon jäsenyydestä, sen merkityksestä ja sisällöstä.

Täytä yhteydenottolomake tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Voit liittyä kirkkoon myös käymällä henkilökohtaisesti tulevan seurakuntasi kirkkoherranvirastossaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Oman tulevan kotiseurakuntasi voit tarkistaa täältä.

Jos et ole käynyt rippikoulua, voit tutustua tapoihin käydä aikuisrippikoulu.