Pähkinärinteen sydämessä sijaitsevassa seurakunnan kahvilassa on kuukausittain vaihtuvia taidenäyttelyitä ja taiteilijatapaamisia. Olet tervetullut katsomaan ja keskustelemaan taiteen äärelle. Mikäli haluat tuoda kahvilagalleriaamme teoksiasi esille, löydät toimintaohjeet tältä sivulta.

Näyttelyhaku

Teetkö taidetta, maalauksia, valokuvaa, piirustuksia, jotain muuta?

Haluaisitko pitää meillä ilmaiseksi näyttelyn ja halutessasi myydä teoksiasi myös ilman provisiota?

Kauden 2024-2025 näyttelyhaku avataan huhtikuussa 2024. Hakuohjeet löydät täältä.

Café Pähkinässä tapahtuu

Kahvilagalleria sijaitsee osoitteessa Lammaskuja 2 A. Galleria on avoinna ma-to klo 10-14.

Kevään 2024 näyttelyt

Ari Liski: Puupiirroksia yhden laatan tekniikalla 29.1. asti
Maarit Kareno-Lagerström: Hellyys 30.1.-4.3.
Elsa Sysser: KaiPUU 5.3.-8.4.
Paula Nordfors: Mielen puutarha 9.4.-6.5.
Anna Miettinen: Murtumia 7.5. alkaen kesän yli

Näyttelyiden tarkemmat tiedot tapahtumakalenterissamme.

Seurakuntapastori
Hämeenkylän seurakunta
Auratie 3
01630 Vantaa

Olen taidemaalari, pappi, retriittiohjaaja ja hengellinen ohjaaja.

Hämeenkylän seurakunnassa on tullut työskenneltyä vuodesta 2013. Teen papin työtä osa-aikaisesti voidakseni työskennellä myös taiteilijana.

Asun luonnon rauhassa ja maalaan vanhassa leipomossa. Sanat saavat merkityksensä hiljaisuudesta, on joku viisas sanonut. Tervetuloa siis mukaan joskus Hämeenkylän kirkolle arki-illan retriitti-iltaan, joita minulla on ilo ohjata keväisin ja syksyisin. Seuraa tapahtumakalenteria! Hiljaisuudesta nousee myös hyviä keskusteluja. On suuri kunnia ja luottamustehtävä saada kuunnella teitä, joiden kanssa tiet kohtaavat.