Isät ja lapset

Isä–lapsi-toiminta kokoaa alueen isiä yhteiseen toimintaan lasten kanssa. Tule rohkeasti mukaan ja tutustumaan uusiin ihmisiin.

Pappi
Vantaankosken seurakunta

Varhaiskasvatus- ja perhetyö

Olen toiminut pappina Vantaankoskella vuodesta 2012 lähtien.

Papin työssä koen että parasta on ihmisten kohtaaminen ja se kun pääsee jakamaan ihmisten elämän tärkeitä hetkiä tai kulkemaan rinnalla vaikeina aikoina. Pappina onkin ainutlaatuinen mahdollisuus tavata erilaisia ihmisiä kirjaimellisesti vauvasta vaariin. Kirkollisissa toimituksissa on mielestäni erityisen tärkeää yhteinen suunnittelu.

Olen itse syntyperäinen helsinkiläinen. Omaan perheeseeni kuuluu puolisoni sekä pieni poika. Harrastuksista lähellä sydäntäni ovat musiikki, elokuvat, kirjallisuus, liikunta sekä hyvä ruoka.

Kuulemani mukaan olen luonteeltani rento, helposti lähestyttävä ja huumorintajuinen. Ota siis rohkeasti yhteyttä!