Messut ja hartaudet

Sunnuntain jumalanpalvelus

Messua vietetään sunnuntaisin klo 10 Korson kirkossa. Voit katsoa messun toimittajat ja tarkemmat tiedot tapahtumakalenteristamme. Lisäksi löydät tiedot Kirkko ja kaupunki -lehdestä.

Katso kaikki Korson seurakunnan jumalanpalvelukset täältä.

Kalenterista ja lehdestä näet myös poikkeukset messujen järjestämisessä.

Voit osallistua messuun Korson seurakunnassa tällä hetkellä vain paikan päällä.

Valtakunnalliset radion ja television kautta lähetettävät jumalanpalvelukset löydät Yle AreenastaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Korso-messu

Tervetuloa Korso-messuun torstaisin klo 18:30 Korson kirkkoon. Vietämme yhdessä lyhyen, ja matalan kynnyksen viikkomessun. Tule juuri sellaisena kuin olet. Tarkista Korso-messun ajankohta ja tilanne tapahtumakalenteristamme! Korso-messu on tauolla loma-aikoina ja suuret juhlapyhät aiheuttavat myös poikkeuksia.

Ystävämessu – Friendship Mass

Ystävämessu – Friendship Mass. Multilangual mass in Asola. Read moreLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Korson seurakunnan messuelämää kehittää

Seurakuntapastori
Korson seurakunta
Merikotkantie 4
01450 Vantaa

Olen Minttu ja toimin Korson seurakunnassa jumalanpalveluselämän ja hallintopappina. Tehtäviini kuuluvat jumalanpalvelusten lisäksi perinteiset papin työt: kirkolliset toimitukset eli hautaan siunaamiset, kasteet ja avioliittoon vihkimiset. Nämä ovat papin työssä juuri sitä ydintä, josta pidän aivan erityisen paljon. Nautin työssäni erilaisten ja eri ikäisten ihmisten kohtaamisesta ja läsnäolosta ihmisten arjessa ja juhlassa. Koen tämän suureksi etuoikeudeksi. Minuun voit olla yhteydessä, halusitpa keskustella elämän iloista tai suruista, suunnitella perheesi ja läheistesi juhlahetkiä tai jos sinulla on ajatuksia tai ideoita.

Poimintoja blogeista