Aikuisille

Etsitkö paikkaa, jossa tavata muita kristittyjä? Kaipaatko ihmisiä, joiden kanssa keskustella turvallisesti elämästä, Jumalasta ja uskosta? Kaipaatko yhteisiä rukoushetkiä? Haluatko oppia enemmän Raamatusta? Oletko musiikki-ihmisiä? Haluaisitko olla vastuunkantajana? Kiinnostaako avustaminen messussa? Kiinnostaako liikunta ja urheilu hyvässä seurassa, pilke silmäkulmassa itsekseen tai perheen kanssa?

Tervetuloa mukaan Hakunilan seurakunnan toimintaan!

Hakunilan seurakunta on elävä ja toimiva eri ikäisten ihmisten yhteisö. Meillä on katto korkealla ja seinät kaukana toisistaan. Jokaiselle löytyy paikka yhteisössämme.

Lähetyskäsky, kaukokaipuu tai kansainvälinen vastuu ovat hyviä syitä osallistua toimintaan lähetystyön merkeissä.

Sinulle, joka haluat ja uskallat sukeltaa pintaa syvemmälle elämän kysymyksissä on mahdollisuus tutustua Raamattuun mukavassa seurassa.

Kuuma sauna, kunnon löylyt, leppoisaa jutustelua tai syvällistä pohdintaa. Länsimäen kirkolla Sanaa ja saunaa äijäporukalla.

Musiikki-ihmisiä varten on tarjolla erilaisia kuoroja, joihin otetaan mielellään uusia laulajia.

Yhteistyössä Vantaan YMCA:n  kanssa on tarjolla erilaisia liikunta ja urheilumahdollisuuksia yksin tai perheen kanssa.

Sinulla on paikka seurakunnassa. Ota yhteyttä tai tule mukaan.

kappalainen-pappi
Hakunilan seurakunta