Kivistön kirkko: Apua ja tukea

Voit kohdata elämässäsi monenlaisia haasteita. Joskus niistä on vaikea puhua. Kirkon diakoniatyö auttaa ja tukee sinua eri tilanteissa. Apu voi olla esimerkiksi keskustelua tai vertaistukea ryhmässä. Se voi olla myös ruoka-apua tai taloudellista apua. Kaikki keskustelut ovat luottamuksellisia.

Diakoniatyön palvelut ovat ilmaisia kaikille Vantaankosken seurakunnan alueella asuville. Ei haittaa, vaikka et olisi kirkon jäsen. Vantaankosken seurakuntaan kuuluvat Myyrmäki, Martinlaakso, Louhela, Kaivoksela, Kivimäki, Vantaanlaakso, Viherkumpu, Myllymäki, Kivistö, Piispankylä, Lapinkylä, Keimola, Seutula, Vestra, Kiila ja Riipilä.

Diakoniapäivystys

Kivistön kirkolla joka maanantai klo 13-15. (Huom! Maanantaina 1.4.2024 ei ole diakoniapäivystystä.)

Älä jää yksin - diakonian kautta saat apua ja tukea elämän murroskohdissa ja arjen haasteissa.

Vaatevarasto

Auki aina diakoniapäivystyksen aikaan sekä lisäksi kuukauden ensimmäisenä torstaina avoimin ovin sekä sopimuksen mukaan yksittäisille käynneille. Vaatteita otetaan vastaan muinakin aikoina.

Kuvassa on kaksi nuorta vaatehyllyjen luona Vaatevarastolla.

Vantaankosken seurakunta

Olen Kivistön alueen diakoni. Diakoniatyössä tavoitteeni on olla rinnalla kulkija ja kuuntelija silloin kun elämä koettelee tai kun ihminen muusta syystä kaipaa kuulluksi ja nähdyksi tulemista. Toivottavasti voimme yhdessä löytää keinoja päästä eteenpäin. Toivoisin, että Kivistössä jokainen voisi löytää paikkansa osana yhteisöä.