Kerhonohjaus

Kiinnostaako alakouluikäisten lasten kanssa toimiminen? Haluaisitko kokemusta ryhmänohjaajana toimimisesta? Onko sinulla harrastus tai taito, jota voisit opettaa nuoremmille?

Seurakunnan kerhonohjaajana toimiminen tarkoittaa viikoittaisen harraste- tai puuhakerhon ohjaamista alakouluikäisille lapsille yhdessä kerhonohjaajaparin kanssa. Kerhoja on monenlaisia ja kerhonohjaajana saat olla itse ideoimassa ja suunnittelemassa kerhon teeman ja viikoittaisen ohjelman. Viime vuosina Vantaankosken seurakunnassa on ollut mm. säbä-, kokki-, näytelmä-, taide- ja kepparikerhoja.

Oletko joskus pitänyt Vantaankosken seurakunnan kerhoa? Vanhojen kerhonohjaajien startti on ke 16.8. klo 17 Virtakirkon nuorisotila Kuohussa.

Kerhonohjaajien koulutus

Uusien kerhonohjaajien koulutus alkaa nuortensyksyn startilla, joka järjestetään ke 30.8. klo 17.30 alkaen Virtakirkon nuorisotila Kuohussa. Uusia kerhonohjaajia koulutetaan syyskuussa keskiviikkoisin 6.9. ja 20.9. sekä kerhojen suunnittelussa 4.10. Syysloman jälkeen syksyn toiseen kerhojaksoon uudet kerhonohjaajat pääsevät ohjaamaan kerhoa.

Nuorisotyönohjaaja
Vantaankosken seurakunta

Myös WhatsApp!

Mun nimi on Suvi ja työskentelen Vantaankosken seurakunnassa rippikoulun jälkeisessä nuorisotyössä. Työpäiviä täyttää muun muassa isoskoulutus, nuortenillat, leirit sekä kouluyhteistyö. Vapaapäiviä sen sijaan täyttää kansanmusiikki, (penkki)urheilu sekä omasta englanninbulldoggista haaveilu. Mukava tutustua!